Koliko god da vam se čini da je vrijeme izolacije uspjelo da vam oduzme omiljene rutine, druženja i svakodnevne aktivnosti, mi tvrdimo da vam je donjelo i bezbroj novih moćnosti i pozitivnih stvari.
Budući da imamo više vremena da dovršimo stvari koje su nam možda samo „stojale u vazduhu“ kao planovi, mi smo odlučili da otkrijemo na šta ženski pol najviše troši slobodno vrijeme.
Viđanje i okupljanje sa prijateljima je postalo zabranjeno, a samim tim se i boravak na društvenim mrežama znatno povećao.
Logično, zar ne?
Zahvaljujući internetu, možemo svakodnevno komunicirati sa osobama sa kojima želimo, a višak vremena nam dozvoljava da se posvetimo pretrgama na Googlu o temama koje nas zanimaju.
Ipak, kako su ženama uskraćene usluge frizera, kozmetičara i raznih beauty tretmana, nova istraživanja koje je objavio portal Flawless.org pokazao je šta žene najviše zanima tokom izolacije koja je usljedila tokom pandemije virusa. Najčešće pretrage na Googlu vezane su za njegu kose, šminkanja ali i aktivnosti poznatih ličnosti.
Kada je riječ o kosi, najviše pretrage pripalo je temi koliko često treba prati kosu, načini kovrdžanja kose pomoću prese, savjeti za brži rast, ali i kako sami da ošišamo svoju kosu.
Pojam šminkanja zabilježio je najveći rast.
On je pretraživan 135 hiljada puta u toku jednog meseca, a istraživanje je pokazalo da žene najviše zanima kako da očiste make up četkice i kako da lice izgleda lijepo bez šminke.
Potom slijedi pretraga noktiju, a najviše interesovanja pripalo je temi „Kako da uklonim gel lak sa noktiju?“.
Osim toga, život poznatih nije zanemaren ni tokom izolacije.
Žene se najviše interesuju za aktivnosti Kim Kardašijan, Kajli Džener i Ariane Grande.
Bilo kako bilo, po svemu sudeći, karantin nam definitivno donosi odmor od kozmetičkih proizvoda i vraćanje što prirodnijem izgledu.