Parfemi su nam obično čarobni štapić za povratak u prošlost. Nanošenjem parfema vraćamo se u događaje prilikom kojih smo ih nosili. Nevjerojatno je kakvi detalji i uspomene ostaju zabilježeni u osjetu mirisa. Kada pitate nas žene, mogle bismo vam ispričati istoriju svakog od svojih parfema.
Istorija parfema La vie est belle sa ženama traje dvije godine. Parfemi obično imaju jednu ili dvije riječi u naslovu, no kreativni tim iz Lancoma je odlučio napraviti nešto drugačije. Kroz bočicu parfema obznaniti svoj stav svijetu: Život je lijep.
Zašto Julija Roberts?
Lancome već godinama gaji poseban i entuzijastičan odnos prema ženama i slavi njihovu ženstvenost. Za nju kažu da je pitanje odabira i poštivanju same sebe. Stoga, pri biranju zaštitnog lica koje će nam prenijeti koncept ljepote s dušom imali su jako težak zadatak. Ali ipak, pronašli su savršeno utjelovljenje ženstvenosti i idealnu ambasadoricu.
Julija Roberts – referenca za ženstvenost i osmijeh. Njezina zagonetna harizma, prirođeni šarm i sjaj kojim zrači, zahvaljujući kojima se nalazi u društvu najsjajnijih filmskih zvijezda, bile su osobine koje tačno opisuju ženu koja će mirisati na La vie est belle.
Koje mirisne note dolaze u bočici La vie est belle?
Olivier Polge, Dominique Ropion i Anne Flipo, tvorci parfema, odlučili su napisati novu priču koja budi osjetila, uzimanjem najboljeg, očaravajućeg potencijala prekrasnih sirovih sastojaka. Njihov manifest je glasio: kreirati najženstveniji miris s očaravajućim sastojkom – irisom. Moto kojim su se vodili jest zadržati jednostavnost i s manje sastojaka postići više. Korišteni su samo čisti sastojci. Suštinski miris bez ikakvih prekomjernosti, sa samo 63 sastojka od kojih svaki dolazi maksimalno do izražaja.