Prve minute u danu mogu biti mučenje ili prilika za nove uspjehe u danu, sve ovisi o tome kako se prema njima postavimo
Kako stvoriti jutarnje rutine kojima započinje uspješan dan?
Snoozanje, odgađanje tuširanja, tjelovježbe, doručka i beauty rutine najgori su način za početak dana. Dan koji počinje kaotično jer već kasnite, najčešće postaje dan ispunjen nervozom i nedostatkom vremena. Kako biste dan maksimalno iskoristili i učinili ga produktivnim potrebno je stvoriti rutine koje će vam pomoći da to i učinite.
Budite se na vrijeme
Kao što smo već i naveli, odgađanje alarma najgore je što možete učiniti za početak dana. Mobitel ili sat stavite na mjesto udaljeno od kreveta kao bi se morali ustati da ga ugasite. Već će vas taj mali korak spriječiti u povratku u krevet. Osim toga, nemojte se buditi u zamračenim spavaćim sobama koje će ustajanje učiniti još težim.
Vježbajte
To ne znači da se morate ustajati u 4 i vježbati dva sata. Čak i pola sata vježbanja razbudit će organizam. Vježbe mogu biti joga, istezanje, vježbe snage ili trčanje u kvartu. Prilagodite ih tako da budu realne i ostvarive te da u njima s vremenom počnete uživati.
Obavezno doručkujte
Čaj, sok od cijeđenog voća i zdrav doručak jedan je od načina za najbolji početak dana. Doručak možete pripremiti i večer prije kako biste ujutro uštedjeli vrijeme, ali možete napraviti i svježi. Za većinu namirnica koje konzumiramo ujutro nije potrebno previše pripreme. Jaja, žitarice i hrana koja ima bogatu nutritivnu vrijednost podignut će razinu energije za cijeli dan.
Meditirajte
Čak i meditacije od nekoliko minuta može vas opustiti. Ako vam to ne odgovara, pročitajte nekoliko stranica knjige ili nekoliko minuta uživajte u omiljenoj pjesmi. Bitno je da ste tih nekoliko minuta posvećeni sebi.
Napravite plan
Nakon što ste odradili sve pripreme za dan, napravite plan koji će vam pomoći da sve obaveze ispunite na vrijeme i bez nervoze. Tako nećete ništa zaboraviti ni odgađati, a križanje obavljenih obaveza s popisa učinit će da se osjećate produktivnima. Obaveze poredajte po prioritetima, ali i tako da ih je najlakše uskladiti. Ako nekoliko puta dnevno morate s jednog kraja grada na drugi, gubite dragocjeno vrijeme. Organizirajte se tako da te obaveze radite „usput“. Osim toga, najzahtjevnije zadatke na rasporedu zakažite za one sate u danu kada imate najviše koncentracije.