Svi smo se barem jednom našli u takvoj situaciji. Toj groznoj situaciji gdje čak i pomisao na obavljanje nekog zadatka, u startu ubija svaki tračak motivacije koji eventualno i imate za obavljanje istog. Povrh svega, još se borite i s konstantnim odugovlačenjem i otezanjem. I šta bi sada trebali da uradite?
Evo koja četiri koraka bi mogli da vam pomognu u pronalasku motivacije za efikasno obavljanje svih zadataka…
#1 Promijenite okruženje
Ustanite i promijenite okruženje. Čak i ako ste u škripcu s vremenom, ponekad je dovoljno da prošetate po zgradi gdje vam je kancelarija i vratite se nazad za 10-tak minuta. Promjena okruženja može vam promijeniti poglede i mišljenja.
#2 Vježbajte!
Znamo, znamo, kakva bi to lista bila bez vježbanja, zar ne? Ali, ako vam posao ne dopušta odlazak u teretanu ili ste u frci s vremenom – čak i šetnja oko zgrade može vam razbistriti um i restartovati vam cijelu perspektivu. Iako se čini da uvijek govorimo isto, vjerujte nam, vježbanjem stvarno potičete svoju produktivnost i sposobnost obavljanja više zadataka.
#3 Podijelite veći ili teži zadatak u nekoliko manjih
Imate toliko toga da uradite, a niste još ni započeli. Ova situacija može momentalno stvoriti gomilu stresa! Započnite malim koracima. Podijelite zadatak u nekoliko manjih i slavite svaki koji završite.
#4 Postavite sebi vremenske rokove
Namjestite tajmer i pogledajte šta sve možete uraditi za 30 minuta. Odložite telefon i ostavite otvorene samo one prozorčiće na kompjuteru koji vam zaista trebaju za posao. Maksimalno se koncentrišite i ne dozvolite da vas ometaju. To je samo pola sata. Kada tajmer zazvoni, pogledajte koliko ste daleko došli i sigurni smo da ćete se osjećati odlično zbog napretka koji ste postigli.
Izvor: superzena.b92.net