Sezona emotivnih božićnih reklama je u punom jeku. Ne možemo ih odoljeti nijedne godine, pa tako 2020. definitivno nije iznimka kad nam svima treba malo pozitive i optimizma da uplovimo u blagdanski duh koji će ovog prosinca biti drugačiji nego prije.
THE SHOW MUST GO ON – PORUKA ZA KRAJ 2020.
Među pričama koje su se posebno izdvojile, nalazi se i Amazonova reklama koja nije direktno povezana s Božićem, ali je lansirana kao dio blagdanske kampanje i svakako zaslužuje da ju svi pogledamo. U glavnoj ulozi je mlada djevojka, balerina, koja živi za ples, a kojoj su treninge i planove za veliki godišnji nastup pomutila zatvaranja uslijed aktualnih epidemioloških mjera diljem svijeta. No ona ustraje u vježbi, a trud ne prolazi nezamijećen pa tako njena mlađa sestra uz pomoć susjeda uspije organizirati jedinstveni nastup koji će uljepšati večer svim stanarima zgrade.
The Show Must Go On, veliki klasik Queena, glazbena je pozadina videa i šalje vrlo jasnu poruku kako i u izazovnim vremenima moramo “gurati” dalje i zadržati optimističan duh, čak i u najmanjim dnevnim sitnicama. Mi smo pustili koju suzicu, a vjerojatno ćete i vi – pogledajte reklamu u nastavku.
Amazon je izjavio kako su video kreirali kao posvetu neslomljivom ljudskom duhu, a zanimljiva je činjenica da je video režirala Melina Matsoukas koja stoji iza Beyonceinog spota za pjesmu Formation i Rihanninog We Found Love. Mladu balerinu glumi Francuskinja Taïs Vinolo kojoj je uloga u reklami istovremeno i prilika da bude uzor djevojčicama drugačije boje kože, jer kako sama kaže, dok je odrastala plešući balet nije bila okružena s dovoljno uzora s kojima bi se mogla poistovjetiti.
Preuzeto sa: journal.hr