U jednom od najljepših prostora u Tuzli, ali slobodno možemo reći i čitavoj BiH, naša Amra Avdić razgovarala je sa Eminom Jakubović, vlasnicom concept store-a EmGallerie i stilistkinjom interijera.
Na koji način se kompanija EmGallerie prilagodila novonastaloj situaciji uzrokovanoj globalnom pandemijom, Emina Jakubović odgovorila je: “Što se tiče pandemije, mislim da smo svi bili jako uplašeni, međutim to samo stvara mogućnost za neke promjene. A promjene su dobre, u svakom slučaju. Mi nismo radili oko dva i pol mjeseca i u tom periodu, dok nam je radnja bila zatvorena, trudili smo se da sve naše kanale komunikacije preusmjerimo na društvene mreže, kako bismo i dalje imali kontakt i komunikaciju sa našim kupcima, ali i prodaju. U tom periodu radili smo online konsultacije, kreirali videe kojima pokazujemo sve što imamo unutra, kako bi oni to što bolje doživjeli.”
O suradnji sa kompanijama, dekoracijama, stilu, pripremama za Novu godinu i mnogim drugim temama o kojima su Amra i Emina razgovarale možete pogledati na:
Ovogodišnji Festival savremene žene ne bi bilo moguće realizovati bez podrške naših sponzora koji su prepoznali važnost ovakvog događaja za čitavu Bosnu i Hercegovinu. Naši sponzori su društveno odgovorne kompanije koje razumiju važnost uključivanja žena u sve društvene procese kao i značaj prilike da upravo one motivišu svojim uspjesima buduće generacije.
Ove godine sa nama su: Vlada TK, Grad Tuzla, NLB Banka, kompanija Bingo, Mikrokreditna fondacija MI-BOSPO, EM GALLERIE, Menprom, Centralno grijanje Tuzla, ZOONO, Avon, Sarajevo osiguranje, Solana Tuzla, Konfekcija FBM, Carski vinogradi Mostar, MASA kokteli, KABIL pekara.