Čitanje, pisanje, aritmetika važni su samo ako djecu čine čovječnijom, stoji u zapisu
Nakon Drugog svjetskog rata, direktor jedne škole davao je svojim novim kolegama sljedeći zapis:
“Poštovani nastavniče,
Ja sam jedan od malobrojnih koji je preživio koncentracioni logor. Moje oči su vidjele takve stvari koje niko ne bi trebalo da vidi: gasne komore koje su konstruisali i izgradili čuveni inženjeri; ljude koje su otrovali visokoobrazovani ljekari; dojenčad koju su ubile kvalifikovane medicinske sestre; žene koje su spalili diplomci srednjih škola i univerziteta.
Stoga, ja ne verujem u školovanje.
Moja je molba: pomozite učenicima da postanu čovječniji. Plod vašeg rada ne smije biti učeni društveni šljam, visokokvalifikovane psihopate, obrazovani Ajhmani.
Čitanje, pisanje, aritmetika važni su samo ako djecu čine čovječnijom.”