Tokom pandemije korona virusa high-street brendovi kao što su Mango, Zara H&M i mnoga druga dobro nam poznata imena, poprilično su propatili po pitanju profita, ali to zato nikako nije slučaj sa nekim drugim imenima iz svijeta mode, tačnije sa nekim drugima koje potpisuju čuvene modne kuće.
Dok se vi pitate da li je zaista dobar trenutak da naručite kaput iz Zare koji je na sniženju 50 posto, neko iz svoje udobne fotelje bez problema poručuje flašu vina koja košta 5.000 eura i patike sa potpisom Chanel x Pharrel čija cifra iznosi 7.330 eura.
Tako je samo u periodu od 24. marta do 07. aprila čuvena aukcijska kuća Christie's zaradila na alkoholnim pićima 100.000 eura!
Idemo dalje, Hermes Birkin tašna od krokodilske kože koja dolazi iz kolekcije za 2008. godinu, prodata je prije par dana na aukciji za 34.000 eura.
O čemu se radi objašnjava David Bennett vodeći čovjek svjetski poznate juvelirske kuće Sotheby's.
“Neočekivana vremena donose i neočekivane korake, koji su uglavnom katalizatori promjena, kristališući postojeće trendove i oni koje dolaze. Mnogo prije pandemije, investicija u kultnu birkinku bila je mnogo mudriji potez od kupovine zlata recimo ili ulaganja na berzi. Luksuzne tašne, kao i ostali akseosar poput patika koje su nastale u posebnoj kolekciji ili kolaboraciji, te satova – kolekcionarski su primjerci čija će cijena sa godinama da raste, jer predmeti dobivaju na većoj vrijednosti, to svaki kolekcionar jako dobro zna. Svako ko ima iskustva u biznisu sa velikim novcem dobro je savjetovan kako da taj novac u kriznim vremenima uloži, ovo je jedan od najmudrijih načina da to uradite”
. objasnio je on.