U svakoj kompaniji rade ljudi različitih osobnosti, ali jedna stručnjakinja kaže kako se svi oni mogu podijeliti u 10 kategorija.
Koliko ljudi, toliko ćudi, reklo bi se. Na poslu neke kolege volite, neki vam nisu dragi. Psihologinja Lynda Shaw pozabavila se tim pitanjem u svojemu istraživanju i otkrila kako se ljudi na poslu mogu podijeliti u 10 zasebnih kategorija. Zaključila je i koji su od njih najpopularniji, a koji nisu omiljeni među kolegama.
Varalica – ovaj tip se ne ističe mnogo, ali uvijek napravi posao. Voli igrati na sigurno i neće se izlagati rizicima samo kako bi zaštitio sebe.
Pričalica – on stalno nešto ima reći i ne gasi se. U uredu, u kuhinji… Ovaj tip u svakom trenutku zna što se događa na poslu jer je stalno u toku.
Komedijaš – uvijek je u središtu pozornosti i nasmijava sve oko sebe.
Radoholičar – prvi dolazi na posao i posljednji odlazi. Posao je njegov život. Mnogi se pitaju i spava li možda u uredu.
Veliki govornik – uvijek ćete znati za svaki njegov uspjeh jer on neće prezati pred time da se naglas pohvali.
Delegator – to je onaj koji prebacuje posao na druge čim dobije neko zaduženje.
Multitasker – nikomu nije jasno kako on uvijek stiže napraviti toliko poslova u isto vrijeme. Što je najvažnije, djeluje kao da ih radi s lakoćom.
Sramežljivac – on nije pretjerano društven i uglavnom gleda samo svoj posao.
Mikromenadžer – opsjednut je time da uvijek mora biti prvi u svemu. To je čovjek ispred svog vremena.
Šarmer – on govori maznim i zavodljivim glasom, može se izvući iz svake situacije svojim šarmerskim nastupom.
Shaw kaže kako najviše poštovanja uživa varalica, koliko god to proturječno bilo, možda zato što zna svaku situaciju prebaciti u svoju korist. S druge strane, kada sretnu na hodniku velikog govornika ili mikromenadžera, većina će kolega okrenuti glavu i otići u drugom smjeru.
Pričalice, koje stalno ćaskaju u kuhinji, drugi su najčešći tip kolega, odmah iza radoholičara, koji žive za svoj posao. S velikim je govornikom najteže surađivati, a za mikromenadžera se smatra da treba najviše podrške kako bi bio produktivan na poslu, piše Daily Mail.