Kad su mi kazali da bi bilo lijepo da, ako želim naravno, za ženski.ba napišem nešto pomislila sam da ja nisam bloger, nisam pisac, niti novinar, ali da mogu progovoriti o nešemu u čemu sam uspješna, što i jeste cilj projekta SUPER ŽENA – umrežavanje uspješnih žena.
Odlučila sam pisati o poslu koji se zove MLM – mrežni marketing, posao o kojemu se malo piše i govori, a daje mogućnost velikom broju ljudi da se zaposli i počne zarađivati.
Kako započeti posao kroz mrežni marketing?
Zapravo, jednostavnije nego u bilo kojem drugom poslu. Princip rada MLM kompanija se zasniva na kataloškoj – direktnoj prodaji i stvaranju vlastite mreže unutar kompanije. Da biste započeli takvu vrstu posla potrebno je priključiti se kompaniji preko ljudi koji su već unutra, najčešće sa minimalnim ili nikakvim ulaganjima, sa obezbijeđenim radnim materijalom i potrebnim edukacijama. Ne traže se nikakva posebna znanja i diplome, jer je sam rad isključivo vezan za vlastite sposobnosti i vlastite ciljeve.
Ako pisem o kompaniji za koju sam ja vezana, mogu kazati da svi imaju iste startne pakete i svi su jednaki, no ciljevi koje želimo postići su različiti i to je jedino što nas razlikuje.
Osnovne razlike između klasičnog zaposlenja i ovakve vrste posla su da nemamo šefa, da radno vrijeme određujemo sami, da određujemo sa kime i kada ćemo raditi i na kraju, šta i koliko želimo postići?
Radeći ovaj posao više od 20 godina, kao dodatni izvor prihoda i kao jedan od nekoliko poslova koje radim, donosio mi je brojne benefite, osim samog prihoda.
Povezivanje s velikim brojem ljudi, stvaranje prijateljstava, neponovljivi događaji, druženja, brojne edukacije i seminari su samo dio onoga što donosi ovakav vid zapošljavanja, što morate priznati da na poslovima koje radimo godinama nismo u prilici dobiti, neki čak nikada..
Ovaj tekst nisam željela pisati kao svojesvrstan poziv ljudima da se priključe kompaniji za koju ja radim, ali je svakako poziv cijeloj armiji, ne nezaposlenih ljudi, nego ljudi koji traže posao i žele iskoristiti priliku da pokažu svoje vještine i sposobnosti da sa minimalnim ili nikakvim ulaganjima stvaraju vlastite mreže onako kako oni žele.
Ovu priču završavam sa sloganom ‘Ko hoće nađe način, ko neće nađe izgovor’.
Autorica: Manda Ilić