Dior brend će ovog proljeća uvesti laganu verziju klasičnog parfema J'adore – toaletna voda J'adore Eau de Parfum.
Lice nove reklamne kampanje ponovo je Charlize Theron, koja je zvanično zaštitno lice ovog parfema proteklih 11 godina.
Prijedlog za saradnju sa brendom Dior, ona je dobila odmah nakon objavljivanja filma “Monster”, a igrala je ulogu koja je nagrađena “Oskarom”. U kratkim pauzama između snimanja ona je dala kratak intervju. Našalila se da je ironično to, što je nakon uloge u filmu “Monster” brend Dior izabrao da predstavlja parfem. Ona je takođe rekla da J’adore za nju predstavlja savršeni martini, kao najbolje doba dana.
Novi lagana toaletna voda J'adore Eau de Parfum čuva mirisne note svog legendarnog prethodnika – sastav je isti kao za parfem J'adore. Fransoa Demachi napravio je male izmene dodajući glavnim cvjetnim notama arome neroli i dinamičan miris crvene narandže. Sandalovina i toplo note mlijeka i akordi svježe magnolije okruženi su limunom i vanilom i daju sastav proljetne svjetlosti i veselog tona.
Izvor: grazia.rs