Najstariji stanovnici naše planete stvorili su odjeću kako bi se zaštitili od vremenskih nepogoda i to je njena prva svrha ikada. Kroz stoljeća pa sve do našeg 21. namjena odjeće više je poprimala psihološku formu. Sakriti svoju ličnost iza nje ili se ipak, razmetati kroz nju. Američka studija pokazala je da odabirom odjeće drugima šaljemo poruku o svojim skrivenim sklonostima. Dame sa dosta upadljivog nakita na taj način prikrivaju svoju nesigurnost. Pobornice farmerica i sportske odjeće ističu da im je udobnost važnija od estetike i uvijek se žele osjećati kao kod kuće, a takvu odjeću najčešće nose majke. Mlađe djevojke koje nose kratke suknje žele privući pažnju, a žene koje su zakopčane do grla ne žele prihvatiti svoju ženstvenost. Što se tiče obuće, u visokim potpeticama možemo vidjeti žene koje su jako samopouzdane. Žene koje vole isticati svoj dekolte žele poručiti da su željne pažnje i moći… Sa ovom studijom možemo se složiti ili ne u ovisnosti koliko odlučimo biti „buntovni“ te, koliko ćemo se povinovati svemu što pročitamo. Međutim, inspirativna rečenica napisana ove sedmice od jedne mlade dame kaže: ” Moda treba da odražava našu nutrinu i da bude jedna vrsta skrovišta”. Pametnom dosta!
Pogledajte ovosedmični Tuzla Street style.
Fotografije: Azur Salihović
Pisala: Amra Avdić