Dobar ugao, boje, kontrast i osvjetljenje! Savršena fotografija je mnogo više od toga. Eksperti za socijalne mreže otkrivaju trikove uz pomoć kojih ćete postići uspijeh na ovoj internet platformi!
U modnoj zajednici, Instagram se pokazao kao najbolja platforma za obradu i postavljanje fotografija. Bilo da dijelimo snimke od naših najnovijih #ootd ili pretražujemo druge profile ljudi koji imaju predivne postove sa revija, zabava i drugih glam dešavanja, Instagram je sveprisutan.
Postavljanje fotografija na Instagram je poprilično jednostavan zadatak. Jedini izazov se javlja kada treba da vješto smislimo savršeni naslov koji treba da prati sliku. Neke od naših omiljenih IT djevojaka su veoma dobre u tome. I dok svakodnevno dobijamo inspiraciju sa najpopularnih profila, mislili smo da bi bilo dobro čuti mišljenja eksperata za socijalne medije. Upravo to smo i uradili.
Razgovarali smo sa Michael Kwolek, direktorom istraživanja društvenih medija u firmi Room 214. Zamolili smo ga da sa nama podijeli svoje znanje koje se tiče različitih vrsta Instagram captiona uz pomoć kojih ćete imati savršenu fotografiju.
Pogledajte koji su najvažniji savjeti za pisanje savršenog Instagram naslova.
Kratak naslov
“Kratak naslov je od ključne važnosti”, kaže Kwolek. “Volim kada ljudi jednostavno koriste naslove poput “ovo” (koji ide zajedno uz postavljenu sliku). Nešto super kratko je uvijek dobar izbor”, dodao je on. Naslov bi trebalo da bude kraći od tweeta.
Maksimum dva haštaga na jednom postu
Svi oni ljudi koji vole da #haštaguju #svaku #riječ #u #njihovim #Instagram #postovima- rade to pogrešno.
“Nemojte da haštagujete svaku riječ u naslovu”, ističe Michael. To je veliko ne! Haštagovi bi trebalo da budu relevantni. Na primjer, #ootd je uvijek super značajan, pogotovo kada je pretraga u pitanju. Kada ga koristite, osjećaćete se kao dio velike konverzacije. Haštag koji nema značaja će samo odvući pažnju i ometati. U slučaju da je veći broj haštagova zaista značajan za pretragu na Instagramu, onda je postavljanje takvog naslova uredu.
Pravilan pravopis i gramatika
Prema Kwoleku, ako je vaš Instagram naslov napisan nečitko, to može biti veoma loša stvar.
Pravilan pravopis i gramatika su uvijek važni ljudima. Ako želite da neko pročita ono što ste napisali, morate da pišete čitko. To je osnovna i veoma važna stvar koju ljudi često zanemaruju. Postoji mnogo duhovitih i zanimljivih slengova koji neprestano nastaju i šire se (pogotovo na Instagramu) i oni su potpuno uredu, ali kada koristite skraćenicu za svaku riječ koju koristite i pravite gramatičke greške, ljudi vas ne mogu najbolje razumjeti, te će zaobići vaš profil i otići dalje.
Naslov treba da doda vrijednost slici
Učinite sliku još vrijednijom, tako što ćete napisati dobar naslov. “Kada skrolujem postove na Instagramu, ne čitam nužno i natpise. Ako želite da imate naslov koji će ljudi zapravo željeti da pročitaju, morate prvo da krenete od slike koju ćete upotpuniti tekstom”, naglašava Michael. Poenta je da ljudi kažu: “Pogledaću ovu sliku, ali ću takođe pročitati i naslov.”
Pa kako to da uradite?
“Mislim da je veoma bitno da izrazite jak stav o nečemu,” kaže on. Vi zaista želite da čujete i upoznate nečiji personaliti kroz instagram feed. Kada neko postane previše pretenciozan na Instagramu, to može biti loše za njega i njegov profil.
Nemojte koristiti hashtagove koju su značajni samo za vas ili vaš događaj
Za sve koji su se pronašli u ovome, moramo da naglasimo: Specifični haštagovi za vaš privatni event su jadni!
“Kada ljudi počnu da koriste haštagove sa njihovog odmora ili vjenčanja, to me ubija,” on priznaje. “To definitivno nije moj vajb – i to mi se čini previše pretencioznim. Niko nije toliko poseban da će da uspije da pokrene novi haštag trend zato što je bio na odmoru na Floridi. Plus, vizuelno odaje sliku nereda. Slika bi trebalo da priča sama za sebe. Pokažite najlepše što imate,” savjetuje on.
Slike bez naslova su veliko DA
A la Beyonce, Instagram fotografije bez naslova vladaju na samom vrhu!
Kada haštagujete neku sliku, vi se zapravo obraćate Internetu- “nadam se da drugi ljudi vide ovo”. Kada ne stavljate haštag, to je kao da govorite: “Postavljam ovu sliku da govori sama za sebe, i ko god je vidi, vidio je.” Beyonce ne koristi Instagram caption jer joj ne treba. Možemo svi da težimo da budemo više kao ona.
Izvor: elle.rs