Legendarna Cindy koja spada u kultne modele prvobitne i najslavinije generacije supermodela je objavila da se povlači iz svijeta modelinga!
Crawford, koja ovog mjeseca puni 50 godina je u razgovoru za magazin Rhapsody otkrila kako namjerava da se upravo na rođendanskoj proslavi oprosti od modelinga.
“Naravno da ću i dalje pozirati i slikati se, ali nikad više kao model. I to je sasvim OK. Sve što sam željela da uradim, uradila sam. Sarađivala sam sa najjačim dizajnerima današnjice i maestralnim fotografima. Šta mi je još preostalo? Ne mogu bukvalno da redizajniram, osmišljavam novu Cindy. Mislim da ne moram više nikome ništa da dokažem. Prosto i da moram, ne želim. Završila sam!”
Ovom izjavom Cindy je takođe potvrdila da je Balmain kampanja za proljeće/ljeto u kojoj je pozirala kraj Naomi Campbell i Claudije Schiffer, koleginica koje su skoro istovremeno sa njom gradile svoje uspješne karijere krajem osamdesetih, posljednja njena kampanja.
“Naučila si me da u prošlosti zavolim MODU, ali i da MODU volim danas. Ubijeđen sam isto da ćeš biti jedna od žena koje će učiniti da MODU volim i u BUDUĆNOSTI.” – napisao je tada na jednoj od promo slika Olivier Rousteing koji je izabrao poznate modele u želji da oda počast zlatnom dobu modelinga i zanosnim modelima koje i dan danas dominiraju na modeling sceni.
U neku ruku, Cindyna odluka je došla u krajnje neobičnom trenutku. Do skoro većina kampanja je bila povjerena njenim mlađim koleginicama, prosjek godina je bio oko 18, ali je posljednje dvije godine klima u modelingu naglo zaokrenula cijelu priču ka iskusnijim i starijim modelima. Samo prošle nedjelje svi smo komentarisali odličnu supernatural kampanju sa Yasmin Le Bon, Evom Herzigovom, Nadjom Auermann i Stellom Tennant.
Ove dame su dokazale kako i u četrdesetim izgledaju prirodno, neodoljivo i fotogenično.
“Mislim da je ovaj zaokret krajnje očekivan. Žene u 40-im i 50-im su te koje imaju najveću platežnu sposobnost, žene koje i kupuju najviše luksuznih odjevnih krpica, a one ne žele da vidi klinke od 20 i kusur kako perfektne, skoro dječije kože i građe reklamiraju Pradu, Fendi, Dior. Njihova logika je ovakva: ako ću da odvojim pozamašnu svotu novca za nešto, ne želim da to nešto vidim na djevojci koja ima nepunih 17!”- rekla nam je Ruth Chapman, koosnivač Matchesafashion.com.
Cindy Crawford je svoju megauspješnu karijeru započela 1984. godine u Dekalbu, a od tada se pojavila na više od 400 naslovnica.
Bila je lice Omega satova, kao i jedna od omiljenih manekenki Versacea i Oscara de la Rente. Krajem devedesetih smanjila je obim posla posvetivši se suprugu i djeci, Kaiji i Presleyju Gerberu. Poznata brineta je nedavno izdala i biografiju Becoming Cindy, isprativši i ćerkine prve modeling uspjehe za IMG Models agenciju.
(Izvor: elle.rs)