Rihnannina nova kampanja “Fenty Beauty” upravo je počela, a na videu koji je predstavljen 1. septembra ove godine prikazano je više od puke reklame za liniju kozmetičkih proizvoda. Rihannina linijakozmetike posvećena je svim ženama, bez obzira na boju kože.
Superzvijezda s hidžabom Halima Aden jedna je od modela koje se pojavljuju u kampanji.
https://www.youtube.com/watch?v=Ga7dKKle774
“Želim se zahvaliti Kraljici lično @badgalriri za priliku života! #historyinthemaking”, napisala je u statusu na Instagramu Halima Aden.
Halima je stekla međunarodnu popularnost otkako je postala prva takmičarka s hidžabom za Miss SAD-a.
Nije tajna da je beauty industrija često kritikovana što je uvijek uzimala bijelce za svoje reklame. Rihanna očigledno želi naglasiti inkluzivitet i različitost u ovoj industriji.
Njen brend, koji Rihanna zove “Nova generacija ljepote” (The New Generation Of Beauty) obraća se ženama svih boja kože, a posebno onima tamnije puti.
Rihanna očito želi promijeniti stvari na beauty tržištu.
Kozmetička linija Fenty Beauty bit će dostupna u prodavnicama od 8. septembra 2017. godine.