Centralno grijanje Tuzla je i ove godine jedan od sponzora Festivala savremene žene.
Bez obzira na problem pandemije koronavirusa i na sve barijere koje se zbog toga postavljaju, Centralno grijanje je kroz svoje sponzorstvo prepoznalo značajnost održavanja jedne ovako važne manifestacije na prostoru kako Tuzle, tako i Bosne i Hercegovine i cijelog regiona.
Kada je u pitanju sam značaj ovogodišnjeg održavanja Festivala, nešto više nam je rekao i Nevres Arnautović, direktor Centralnog grijanja:
“Centralno grijanje osjeća potrebu da u okviru svojih aktivnosti pomogne i razvoj kulture u gradu Tuzli. Jedan od tih načina jeste i naša odluka da budemo sponzori Festivala savremene žene, najviše zbog želje i ponosa što Tuzla dobija jednu takvu manifestaciju koja okuplja sve uspješne žene ne samo Tuzle, nego i cijele regije pa i šire. Na ovaj način se obogaćuje cijela naša stvarnost i svako može mnogo toga naučiti na osnovu održavanja Festivala savremene žene.”
Direktor Arnautović je istakao i da je ovo najbolji način da se razbije monotonija sumorne stvarnosti, ali i da se općenito kod stanovništva probudi svijest o značaju ovakvih manifestacija.
Ovogodišnji Festival savremene žene ne bi bilo moguće realizovati bez podrške naših sponzora koji su prepoznali važnost ovakvog događaja za čitavu Bosnu i Hercegovinu. Naši sponzori su društveno odgovorne kompanije koje razumiju važnost uključivanja žena u sve društvene procese kao i značaj prilike da upravo one motivišu svojim uspjesima buduće generacije.
Ove godine sa nama su: Vlada TK, Grad Tuzla, NLB Banka, kompanija Bingo, Mikrokreditna fondacija MI-BOSPO, EM GALLERIE, Menprom, Centralno grijanje Tuzla, ZOONO, Avon, Sarajevo osiguranje, Solana Tuzla, Konfekcija FBM, Carski vinogradi Mostar, MASA kokteli, KABIL pekara.