Niche parfem je miris koji nadopunjuje osobnost, slaže se s karakterom, po njemu će vas pamtiti jer naposljetku, takav parfem nudi osobni pečat kao ni jedan drugi.
Iako nema ništa loše u odabiru dizajnerskih parfema za masovno tržište, vrlo je uzbudljivo imati jedinstveni i luksuzni miris koji odgovara vašoj osobnosti u vašoj kolekciji parfema.
Što je niche parfem?
Niche je pojam koji je skovan za opisivanje rijetkih vrsta parfema. Niche parfemi odišu zanimljivom i posebnom vrstom mirisa koju je teško pronaći. Da, obično dolaze s visokom cijenom, ali ipak, ljubitelji parfema pronašli su veliku vrijednost u svakoj kapi. Za razliku od onih dizajnerskih, koji se masovno proizvode, niche parfemi dostupni su u limitiranom broju. To znači da osobe koje odabiru niche parfeme mogu biti sigurne da su odabrale ekskluzivan i originalan miris koji teško da će imati netko u njihovoj blizini.
Niche parfumerija alternativa je masovnoj proizvodnji parfema. Niche parfeme prije svega odlikuje kvaliteta izrade, sve što ih čini pomno je odabrano te ništa nije slučajno.
Niche parfemi su ručne izrade, izrađeni od manjih, neovisnih parfemskih kuća, koje proizvode parfeme u manjem obimu, imaju ograničenu kolekciju parfema, a imaju i jasnu priču ili inspiraciju.
Koja je razlika između niche i dizajnerskog parfema?
Niche parfemi dostupni su u ograničenoj količini, dok se dizajnerski parfemi masovno proizvode. To znači da ljudi koji odaberu niche parfem nose ekskluzivne i originalne mirise koji su potpuno jedinstveni za razliku od onoga što obično nose ljudi.
Niche parfemi također su više usredotočeni na očuvanje izvornog mirisa, a manje na ambalažu i marketing. Niche parfemi vrlo su strogi u korištenju većih koncentracija parfemskih ekstrakata i prirodnijih sastojaka kako bi stvorili nevjerojatan osjećaj i jedinstveno iskustvo svaki put kada se bočica mirisa otvori.
Dizajnerski parfemi, s druge strane, većina su mirisa koji su dostupni u velikim drogerijama i parfumerijama i najčešće ih lansiraju modni brendovi.
Većina tih luksuznih (dizajnerskih) brendova lansira parfeme, baš kao što rade torbice, privjeske i sitne modne dodatke, kako bi ljudima pružili priliku da kupe njihov brend, i u osnovi, povećaju svoj prihod. Veliki marketinški proračuni troše se za određivanje formula koje će se svidjeti široj javnosti, a još više se troši na luksuzne kampanje s poznatim modelima ili glumcima, kako bi se njihovim mirisima dodala dodatna privlačnost.
Iako brendovima dizajnerskih parfema nedostaje ekskluzivnost, jedan od njihovih glavnih aduta je pristupačnost. Neosporno je da je cijena niche parfema veća od cijene dizajnerskih parfema. Za osobu koja jednostavno želi izvrsno mirisati, na tržištu postoji širok izbor dizajnerskih parfema koji neće znatno utjecati na budžet.
Činjenice koje možda niste znali o niche parfemima
Niche parfemi već su bili dostupni prije nego što su dizajnerski mirisi postali popularni. Koristile su ih kraljevske obitelji i plemeniti ljudi poput kraljice Viktorije i kraljice Elizabete I.
Proizvođači niche parfema pridržavaju se nekoliko osnovnih pravila kako bi sačuvali imidž koji se razlikuje od masovne proizvodnje parfema.
– Prvo načelo Niche kuće je imati vlastitog parfumera koji će biti zadužen za mirise kuće.
– Drugo načelo niche kuće je selektivan pristup distribuciji njihovih proizvoda.
– Treći i posljednji princip niche kuća je ne ulagati nevjerojatne iznose u oglašavanje, kao što to biva s dizajnerskim parfemima, osim možda pokojeg članaka u časopisu i intervjua u istaknutim medijima. Za njih je dobra reputacija najbolji način promocije njihovih parfema.
Među najpopularnijim mirisima niche parfema su oni koji se fokusiraju na jednu notu, posebno oni s mirisima ruže i mirisom vanilije.
Niche parfumerija svoja načela temelji na izvornoj definiciji riječi “niche” što znači ograničenu distribuciju.
Trendovi na tržištu niche parfema pokazuju rast od 60% od 2005. godine, dok je prodaja dizajnerskih parfema pokazala pad.
Agarwood (zanosno mirisno drvo čija je smola i ulje cijenjeno u mnogim kulturama diljem svijeta zbog svoje ljekovitosti i opojnog afrodizijačkog mirisa) je jedan od najstarijih i najskupljih sastojaka na svijetu koji se koristi u izradi niche parfema. Koristeći postupak destilacije, uglavnom je odgovoran za uistinu drugačiji, moderni miris.