Povijest modnog brenda Bottega Veneta seže sve do 1996. godine, kada je on osnovan u talijanskoj Vicenzi. Od samog svog osnivanja, brend je postao simbol za nepogrešivo talijansko umijeće dizajna i sofisticirani luksuz, gradeći kroz godine bogato modno naslijeđe koje je u današnjim okolnostima sve samo ne zanemarivo. Pa ipak, talijanska modna kuća Bottega Veneta kao da je u novom stoljeću pomalo izgubila sjaj i u borbi s brendovima koji su vrlo rano prepoznali snagu društvenih mreža i influencera postala staromodna i passé. Pričalo se u tom kontekstu o Bottegi Veneti sve do juna 2018., kada je poziciju kreativnog direktora unutar ove modne kuće preuzeo mladi i talentirani britanski dizajner Daniel Lee.
NOVA ERA STAROG MODNOG IMENA
Daniel Lee taj je tron naslijedio od Tomasa Maiera, koji je kreativni direktor Bottege bio impresivnih 17 godina. U tom razdoblju Bottega Veneta svakako je bila cijenjena modna kuća s impresivnom tradicijom i dobrim prodajnim rezultatima u području kožnih modnih dodataka, no teško je bilo zamisliti ju kao ‘it’ brend današnjice. Upravo ta transformacija pošla je za rukom Danielu Leeju, koji je Bottegu katapultirao u zvjezdanu orbitu.
NEW BOTTEGA
Ne znamo postoji li u ovom trenutku modni brend koji ima toliku vojsku sljedbenica diljem svijeta, a čiji skoro svi aktualni modni dodaci istovremeno uživaju kultni status. Sigurno ste i vi po Instagramu primijetili pravu malu poplavu objava koje u prvi plan ističu sada već slavnu Pouch torbu s potpisom Bottege Venete, napravljenu od najfinije nabrane kože, ili pak Padded natikače, prošivene i mekane poput jastučića.
U manje od dvije godine, Daniel Lee od ove je modne kuće napravio doslovno čudo, a ona je na Instagramu dobila i svoj neslužbeni profil za novu eru, nazvan New Bottega.
ELEGANCIJA PO MJERI TALIJANA
Mladi je dizajner, prema vlastitim riječima, odlučio probuditi uspavanog diva, a osim što se pozabavio ready-to-wear kolekcijom koja je u Botteginom slučaju bila pomalo zanemarena (i činila svega 15% sveukupne prodaje), Lee je osmislio cijeli modni identitet za novu generaciju kupaca ove modne kuće. Rafinirana, ali i decentna elegancija po kojoj su Talijani oduvijek poznati, sada je opet doživjela comeback u viziji britanskog dizajnera, koji je potrošačice diljem svijeta odlučio vratiti samim osnovama: dobrom dizajnu i vrhunskim materijalima nasuprot razvikanim modnim markama i još glasnijom, generičkom robom s istaknutim logotipima.