UNIQA osiguranje želi informisati svoje klijente životnog osiguranja da je eventualni nastanak osiguranog slučaja uzrokovan koronavirusom pokriven, što znači da su svi klijenti finansijski zaštićeni.
Riječ je o oko 200 hiljada klijenata životnog osiguranja ove osiguravajuće kuće koji su osigurani od posljedica koronavirusa, i kojima se, u slučaju nastanka osiguranog slučaja uzrokovanog koronavirusom, isplaćuje puna ugovorena suma osiguranja, čime UNIQA obezbjeđuje značajnu finansijsku podršku porodicama osiguranika onda kad je podrška najpotrebnija.
Upravo iz tog razloga, polisa životnog osiguranja još više dobija na važnosti tokom pandemije, jer u nesigurnim vremenima predstavlja potvrdu sigurnog ulaganja koje klijentima omogućava da predstojeći period dočekaju sa manje briga, finansijski obezbijeđeni, kako bi zaštitili sebe i svoju porodicu.
Jedno od često postavljenih pitanja građana u ovom periodu jeste, da li se životno osiguranje može ugovoriti tokom pandemije i šta pokriva?
Odgovor je da. Životno osiguranje se može ugovoriti i u toku trajanja pandemije. Plaćanjem prve rate po polisi životnog osiguranja, klijent je osigurao svoj život i svoje zdravlje, kao i finansijsku sigurnost svoje porodice. Polisa životnog osiguranja pokriva nastanak neželjenog slučaja uslijed bolesti ili nezgode, uključujući osigurani slučaj koji je nastao kao posljedica infekcije koronavirusom.
Važno je napomenuti da je životno osiguranje naročito korisno osobama koje finansijski izdržavaju svoje roditelje ili druge članove porodice kao i osobama koje žele da su im djeca i supružnik/partner finansijski osigurani u slučaju neželjenih događaja, zato i ne čudi pojačano interesovanje građana za ovu vrstu osiguranja u ovom periodu.
Sa pozicije lidera u oblasti životnih osiguranja i kao kompanija koja je predana pružanju vrhunske usluge prema svojim klijentima, UNIQA nastavlja pružati maksimalnu podršku svojim klijentima u periodu zajedničke borbe protiv koronavirusa.
Sve informacije o pokriću koronavirusa po polisama životnog osiguranja dostupne su putem besplatnog telefona 080 02 02 51, e-maila info.uniqa@uniqa.ba ili na web stranici kompanije www.uniqa.ba.