Riccardo Tisci, kreativni direktor velikog Burberryja, ovoj modnoj kući neprestano donosi prijeko potrebne novitete i pozitivne promjene. Osim što je vrlo uspješno izgradio novu, modernu estetiku postavljenu na tradicionalnim modnim kodovima, sada još podrobnije pristupa modnoj održivosti. Modna održivost teškim koracima je ušla u modne kuće kao što je Burberry, no usprkos svemu jedino što možemo zaključiti je da nam predstoji jedna nova, pametnija i odgovornija modna era.
Povodom jučerašnjeg Dana planete Zemlje, Burberry je objavio novu ReBurberry Edit kolekciju koja je u potpunosti izrađena od recikliranih materijala. Naime, ova kolekcija sjajan je nastavak na ‘carbon free’ kolekciju koju je Tisci pokazao proteklog septembra, a ovog puta osim samih materijala i procesa izrade, nagoviještene su još neke promjene.
S ciljem što veće transparentnosti i relevantnosti u cijelom pristupu održivosti, Burberry će svojim kupcima ustupiti detaljan uvid u proces izrade, korištene materijale i generalne kriterije izrade.
Na taj način kupac će imati pristup svim informacijama što posljedično dovodi do uzajamnog povjerenja koje je jedan od glavnih elemenata kvalitetnog odnosa potrošača s određenim brendom. Činjenica da se moda iz korijena mijenja, što zbog sve većih pritisaka javnosti o zagađivanju, što zbog trenutne situacije s pandemijom, potencijalno može iznjedriti pozitivne promjene, a ova na koju smo već naišli i nailazimo kod Burberryja, bez imalo razmišljanja je odličan smjer i namjera koju u budućnosti očekujemo i od mnogih drugih brendova.
Osvrnemo li se na same odjevne predmete u ReBurberry Edit kolekciji, fokus je na klasičnim i prepoznatljivim modelima koji koketiraju s ležernošću i dobro poznatim bezvremenskim poslovnim izgledom. Nešto opuštenije siluete odličan su kontrast strogoći, a valja naglasiti i boje koje su zagasite, ali istovremeno nježne. Sama vizija kolekcije je nastavak na onu SS 2020, stoga možemo očekivati da je i nova sustainable varijanta, jednako sjajna i posebna!