Svima vam je poznato što se otprilike događa u Italiji i cijelom svijetu, a aktualna situacija odražava se (i to jako) i na modnu industriju. Baš sve je stalo, pa tako i naslovnice modnih magazina. A one koje nisu doslovno, fizički stale, stižu nam – potpuno prazne.
Aprilsko izdanje mnogima dragog talijanskog Voguea, koji inače urednički i koncepcijski malo odskače od sestrinskih izdanja (od pariškog do američkog) zbog korona krize stiže nam sa praznom naslovnicom.
“Govoriti o bilo čemu drugom u ovom trenutku nije DNA talijanskog Voguea”, objašnjava urednik talijanskog Voguea Emanuele Farneti.
Što reći na sve ovo?
Nadamo se da će što prije proći, i da će već sljedeći broj talijanske verzije modnog magazina svih magazina izađi pod veselom, vedrom, normalnom, optimističnom, životnom naslovnicom.
Nadamo se da će što prije proći, i da će već sljedeći broj talijanske verzije modnog magazina svih magazina izađi pod veselom, vedrom, normalnom, optimističnom, životnom naslovnicom.