Veliki broj poslovnih žena, predstavnica različitih branši, odazvao se sinoć pozivu na prvo ovogodišnje She’s Mercedes druženje, koje je održano u Tuzli u organizaciji Star-Centra, oficijelnog zastupnika Mercedes–Benz vozila za tuzlansku regiju, dok su pokrovitelji zapaženog eventa bili Ladies in magazin i Ladies In projekat.
She’s Mercedes eventi održavaju se već dvije godine u Sarajevu, dok će se u tekućoj godini realizirati u četiri bh. grada, kako u Sarajevu i Tuzli, tako i u Mostaru i Banjoj Luci.
She’s Mercedes je važna platforma koja služi za okupljanje uspješnih žena potičući slobodnu razmjenu ideja i iskustava, a prilika je i za promociju trendova i networkinga, neizbježnog poslovnog koncepta u savremenom svijetu. Produktivni susreti tako postaju inspiracija za lični i profesionalni napredak.
Ovoga puta u Tuzli se govorilo o tome kako žene mijenjaju svijet, kako svojim pričama utječu na društvo, otkrivale su se i tajne njihovog uspjeha, kao i prema kojim kriterijima biraju automobile.
Prisutne je pozdravila najprije Nermina Đug, direktorica marketinga Star-Centra Živinice, naglasivši svrhu She’s Mercedes druženja:
“She’s Mercedes koncept evenata osmišljen je u cilju okupljanja uspješnih žena koje s lakoćom možemo povezati s našim brendom. Provjereno znam da ste sve ljubiteljice Mercedes–Benz vozila i da volite udobne, skupe i po vašoj mjeri kreirane automobile.”
Pod voditeljskom palicom ljubazne voditeljice Dalile Omerović otpočeo je zanimljivi panel u kojem su sudjelovali Adis Bradić, predstavnik Mercedes-Benza za BiH, Dinka Junuzović, finansijska direktorica kompanije Junuzović Kopex iz Lukavca, te Elma Zećo, izvršna urednica Ladies In magazina, dok su se u njihovu opuštenu razmjenu informacija i mišljenja uključivale i gošće iz publike.
Panel je okončan sa zaključkom da ostvarene žene uživaju voziti visokosofisticirane, inteligentnije automobile. Osim na izgled, pažnju usmjeravaju na sigurnost, udobnost i praktičnost vozila. Na putu izgradnje karijere spremne su uvijek slijediti sebe i biti dosljedne svojim željama i vizijama budućnosti.
Poslije panela uslijedila je svečana večera, a prije toga momenat proglašenja Mercedes-Benz brend ambasadorice. Čast je pripala Indiri Omeragić, izvršnoj direktorici Mliječne industrije 99, koja će po želji moći testirati bilo koje Mercedes-Benz vozilo, te prenijeti kroz reportažu svoje iskustvo čitateljicama Ladies In magazina.
Svojim prijateljstvom ovaj projekat je podržala bosanskohercegovačka manufaktura čokoladnih pralina Mak Zara.