Evo zašto na reviji Victoria's Secret nećete vidjeti plus sajz ili trans modele.
Ovaj brend nije naročito poznat po svojoj raznolikosti ili uključenosti. Zapravo, njegova je prodaja u blagom padu posljednjih godina, jer, kako kupci ističu, ne nudi gotovo ništa ženama koje ne vole kožu i čipku, te, što je još značajnije, ne mogu svi stati u njegov strogi set veličina veša.
A i kako navode iz samog brenda, nisu za uključenost i raznolikost ni kada su sami modeli za revije i kampanje u pitanju.
Kako brendovi širom svijeta postaju sve raznovrsniji, VS i dalje nudi paradu gotovo isključivo bjelkinja, sa plavom kosom, nulte veličine. I u 2018. nam je zaista dosta toga. Ali znate koga to ne dotiče? Izvršnog direktora marketinga VS-a Eda Razeka, 70-ogodišnjaka koji učestvuje u kastinzima za njihov godišnji šou.
On je nedavno u intervjuu za Vogue govorio upravo o nedostatku raznolikosti, kao i o eventualnim novim veličinama unutar brenda. I znate šta – on uopšte nema takta. Intervju je jako trans i gej fobičan, i iskreno – spremite se!
Kao prvo, objasnio je zašto nećemo vidjeti plus sajz modele na samoj reviji, niti ponudu raznovrsnih veličina u samim radnjama. To jednostavno nije njihovo tržište – razumijete?
“Mislim da se naš fokus mijenja prema promjenama na tržištu, konstantno. Ako me pitate da li smo razmišljali o tome da angažujemo trans modela, ili plus sajz, jesmo. Izmislili smo šou samo plus sajz modela, i to u našoj sestrinskoj firmi Lejn Brajant (Lane Bryant). Lejn je još uvijek linija za plus sajz, ali u određenom dijapazonu, baš kao i svaki specijalizovani brend. Baš kao i mi. Ciljamo na one kojima prodajemo, a ne na cijeli svijet.”
Takav stav je i sa marketinške tačke sulud. Zašto ne biste ciljali na sve? Zašto biste svjesno isključili potencijalno profitno tržište? Još kada se uzme u obzir koliko VS radnji postoji širom svijeta…
Kako bilo, Razek ne vidi razlog da uključe bilo koga ko ne spada u dati kalup.
“Ne mislim da možemo biti sve svima. Stvar je specijalizacije u poslu. I konstanto se pitamo, ako uradimo nešto – zašto to zapravo radimo? Zašto smo uključili baš tu osobu? I da li smo je uključili da ućutkao novinare? Da li smo je uključili zato što je to bila prava odluka ili zato što je to bila političi korektna odluka?”
I onda nastavak.
Nastavio je, To vam ide ovako: Zašto vaš šou ne uradi ovo ovako? Zar ne biste trebali ima trans seksualce?
– Ne. Ne mislim da bismo trebali.
– Pa zašto?
– Zato što je to šou fantazije, 42 minute specijane zabave. Eto zašto.
Eto vam, trans fobični Razek, koji misli da trans ili plus sajz osobe ne potpadaju pod tu “fantaziju”. I to vam je marketing jednog brenda u 2018. godini.
Ljudi zbog toga javno prozivaju VS:
Ukoliko ovaj brend želi da opstane u vremenu kada sve više i više žena bira raznovrsnost, moraće da stane na kraj ovakvim razmišljanjima. I sve dok zapošljava ljude poput Razeka, ima male šanse da vrati mušterije koje je već izgubio.
Izvor: scarymommy.com