Oriflame je kozmetički brend koji se pokazao i dokazao proteklih godina svojom kvalitetom na našem tržištu. Osim pridjeva “prirodni” koji je vezuje za Oriflame proizvode, ovaj brend nudi i sjajne pogodnosti za sve svoje kupce, ali i poslovne prilike kako za nove članove, tako i za one koji su već dio “porodice. U razgovoru sa nezavisnim senior direktoricama Oriflame kompanije, donosimo vam vrlo zanimljive i značajne informacije.
„Oriflame kompaniji sam se priključila još davne 2004. godine, čisto da budem potrošač švedskih prirodnih proizvoda, međutim 2010. godine donosim odluku da izgradim biznis sa ovom kompanijom. Iako sam po zanimanju diplomirani ekonomista, i iako sam imala svoje stalno zaposlenje u veoma dobroj i moćnoj kompaniji koja se bavi finansijama, taj posao sam napustila 2014. godine kada sam rodila drugo dijete, i izabrala sam da Oriflame bude moj posao, da bude ono od čega ću ja zapravo danas da živim.“ Inela Buha Kadrić, nezavisni senior zlatni direktor Oriflame kompanije
Remzija Beširović, nezavisni je senior direktor i samohrana majka troje djece. Ona na svom primjeru pokazuje kako jedna žena koja trenutno nosi status nezaposlene žene, a pri tome je majka troje djece, može ostvariti velike mogućnosti radom u ovoj kompaniji. „Odlučila sam da Oriflame bude posao koji ja želim, posao koji ispunjava moje snove, snove moje porodice i ispunjava snove mojih saradnika.“
Koliko Vam i kako Oriflame kompanija pomaže u ulozi samostalne žene koja je pri tome, majka, odnosno samohrana majka?
-„S obzirom da je ovo posao u kojem sami kreirate radno vrijeme, što je izuzetno bitno. Većinski dio posla se obavlja uglavnom iz kuće. Samo planiranje, kontaktiranje sa našim saradnicima, pa čak i neke sastanke mi možemo hladno kod kuće da završimo. Tako da zaista, to je nekih par puta u sedmici odlazak na teren kada radimo neke promocije, ili evo put do Tuzle ili gdje se odlučimo za edukaciju naših saradnika. Ali za jednu majku, za jednu ženu, ovo je idealan posao, mnogo bolji od poslova koji se nude. Evo ja sam radila i kao studentica, u trgovini i neke druge poslove, ali otišla sam sa posla za koji se mnogi danas bore da ga dobiju da bih radila ovo. A razlog je isključivo što mogu biti sa svojom porodicom, što mogu biti sa svojom djecom, a to se ne može platiti.“ tvrdi Inela.
Remzija dodaje da pored vremena koje mogu provoditi sa porodicom, postoji još jedan vrlo bitan aspekt poslovanja s Oriflame kompanijom. „I ono što još nama Oriflame kompanija pruža, su svakako uživanja i putovanja, što je nešto što svaka žena voli, i nešto što je meni poslije tog vremena provedenog s porodicom, nešto najbolje u Oriflame-u. Stvar je u tome što imamo privilegiju i beneficije u vidu putovanja širom svijeta, i to potpuno besplatno. Pri tome, u njima uživamo, stičemo nova poznanstva i prijateljstva, te ostvarujemo uspjeh kroz kompaniju.“
Kakve su mogućnosti napredovanja u Oriflame kompaniji?
-Inela, koje je krenula od običnog potrošača, danas je nezavisni senior zlatni direktor, pa dodaje da su mogućnosti u potpunosti jednake za sve. „To je ono najbitnije da se sve stiče isključivo ličnim radom i napretkom. Naš sistem su osmislili Šveđani, i definitivno je izuzetno pravedan, nije piramidalni kako većinom ljuti to percipiraju, dakle, dosta dobro sistem osmišljen. I sve što je potrebno je upornost, rad, red, a rezultat će doći.“
U novembru Oriflame slavi dvije decenije u Bosni i Hercegovini
Koliko dugo je Oriflame kompanija na bosanskohercegovačkom tržištu i kako je prihvaćena od domaćih konzumenata?
„Kao i sve kompanije, prolazimo kroz različite periode. Od onih kada smo jako dobro pristupili, do onih kada se borimo sa konkurentima. Naravno, godinama konkurentnost postoje sve veća. Ali jedna je stvar neupitna, a to je kvalitet Oriflame kozmetike. Mi smo ipak Švedska kompanija, koja postoji 51 godinu u svijetu, a 20 godina smo na bh. tržištu, i slavimo rođendan u novembru. Ja lično, mali broj kompanija mogu nabrojati, koje opstaju i postoje taj niz godina, i evo na šta ja nikad nisam dobila primjedbu na terenu je kvalitet.“ Ponosno ističe Inela, dok Ramzija dodaje da je Oriflame kozmetika prva u Evropi po direktnoj prodaji. „Sama ta rečenica koja je moćna, znači da smo jedna jako dobra i stabilna kompanija. Tako da, i u Bosni i Hercegovini napredujemo, i nadam se da ćemo uskoro biti jedni od najboljih.“
Kada je u pitanju brojčana dominacija, ko preovladava u Oriflame kompanije, muškarci ili žene?
Žene naravno, kroz smijeh govori Inela, dodajući da je Oriflame kao kozmetička kompanija uglavnom okrenuta ženama, kao najvećem broju kupaca, odnosno korisnika. „U Oriflame se uglavnom ulazi kao potrošač. Znači to je prva ulaznica svakog lidera u Oriflame-u. Svoj biznis gradimo na tome da prvo mi moramo biti korisnici proizvoda, a onda i preporučiti drugima, jer na taj način gradimo povjerenje zajedno sa biznisom. Muškarci su, nažalost, mali potrošači kozmetičkih proizvoda, jer poznato je da su žene i djeca najveći potrošači, pa tako i u našoj kompaniji. „
Remzija s druge strane misli da su muškarci jako dobri lideri. „Oni znaju taj posao mrežnog marketinga, i ja mislim da su oni odlični lideri, samo je problem što ne možemo doći do njihove svijesti, ali trenutno radimo na tome i iskreno se nadam da ćemo imati više muškaraca lidera u Oriflame kompaniji. „
Kako se do sada pokazala kampanja Oriflame kompanije sa zaštitnim licem Amre Džeko?
„Pa lično smatram da je Amra Džeko izuzetno dobar ambasador. Prvenstveno iza sebe imamo ženu koja je i majka, i uspješna poslovna žena, i neko ko fantastično dobro balansira ulogu poslovne žene i ulogu majke, ali i ulogu koja prvenstveno živi zdravo. Amra je neko ko vodi sportski stil života, i mislim da je fantastičan primjer svega onoga što nudi Oriflame. I evo, naravno da je prepoznatljiva, krasi naslovnicu našeg septembarskog kataloga, i naravno prodaja maskare koju promoviše Amra Džeko znato je porasla.“ -tvrdi Inela Buha Kadrić
„Amra je lice koje je bilo potrebno našoj kompaniji, lice koje će napraviti neke rezultate. I da dodamo da je ona supruga fudbalskog eksperta, lidera u svom poslu, pa zajedno sa tom popularnošću, nosi se i sa svojom i ona je vrh, odnosno prava žena za primjer.“ -Ističe samohrana majka troje djece Remzija.
„Nas dvije smo iz Sarajeva, i imamo veliki broj saradnika, međutim, eto ukazala se potreba prije nekoliko mjeseci da i u Tuzli počnemo sa razvojem poslovanja, tako da u Tuzli imamo jednu onako pravo kvalitetnu ekipu, jako vrijednih žena. Naš je cilj da ih educiramo da prate naše uspjehe, jer to je svrha ovog posla, da jedni drugima pomažemo. Jer, kada drugome pomažete da postane uspješan, i vi ćete biti još uspješniji. Vrata Oriflame kompanije su širom otvorena svima koji su zainteresovani širom Bosne i Hercegovine. Uvijek se mogu priključiti i ostvariti brojne beneficije koje nudimo. Za sve koji su zainteresovani, neka budu slobodni da se jave lokalnim liderima, ili eventualno nama. Registracija je besplatna, godišnja članarina je 9,90KM, plus stalni popusti, ali i benefiti koje imaju članovi.“ Za kraj dodaju Inela i Remzija
Azra Husarić