Britanska udruga “Girlguiding” koja potiče djevojčice i djevojke na kreativnost nedavno je organizirala podjelu pilotskih značaka u sklopu kampanje čiji je cilj motivirati ih da postanu pilotkinje, piše u četvrtak BBC.
Da bi se dobila značka, članice jedne grupe u sklopu Guirlguidea, “Brownies” (djevojčice od sedam do 10 godina) morat će izvesti nekoliko aeronautičkih eksperimenata i navesti 40 stvari koje mogu letjeti.
Trenutačno je u svijetu samo oko tri posto pilotkinja na komercijalnim letovima, ističu u udruzi.
Pilotkinja i bivša članica Browniesa, Kate McWilliams kaže da ovim potezom ona i kolegice žele potaknuti djevojke da se za pilotsku karijeru odluče već u ranoj dobi te dodaje kako je riječ o fantastičnom poslu.
Zrakoplovni prijevoznik EasyJet, koji također sudjeluje u kampanji, želi da do 2020. posade čini 20 posto pilotkinja. Kažu da je ta brojka u septembru 2015. iznosila šest posto, a godinu dana poslije 12 posto. Kapetanica aviona EasyJeta Marne Munns kaže kako je vrlo važno da djevojčice imaju uzor u ženama pilotkinjama kako bi ih se potaknulo da se odluče na pilotsku karijeru.
Munns dodaje da mlade žene želi nadahnuti i potaknuti na obrazovanje o vazduhoplovstvu i o pilotskom pozivu.
Udruga “Guirlguiding UK” osnovana je 1909., a čini je više od 530.000 članicapodijeljenih u grupe raznih naziva, ovisno o životnoj dobi.