U doba opšte krize i besparice, osim svakodnevnih problema, nije se jednostavno ni poševiti, ako je za pretpostaviti kako niste u sretnom braku, ili nemate dostupnog partnera/partnericu. Dobro, nekad će poslužiti i onaj manje sretan brak. Izbirljivi smo, plašljivi, štedljivi. Bojimo se poreznika, kontrola i inspekcija, izlaznih računa, kriza tužbi i inih ljepota današnjice. Trudimo se pratiti trendove, isprobavati čudotvorne kreme i kremice, tretmane i sva čuda koja nam se nude, te pažljivo pratiti sva sniženja i ponude dana. Gentlemana nema ni u tragovima, a emancipacija nam nije ni malo pomogla. Znam, jednoga dana se možda i pokajemo zbog nje.
Znamo da se u doba krize prvo režu troškovi promocija, reklama, samoreklama, dakle krema, kremica, oblekice, masaža, filera i slično. Jedino pozitivno, u doba krize, bilo bi manje žderačine iliti štednja na hrani, takozvanoj reprezentaciji. I onda svakoga ponedjeljka, nova faza napada, nova dijeta, jer vikend je bio dug i usamljen. A već si luda od tolike količine hormona, od dana u mjesecu, od baš one torbice koju ne možeš kupiti i red bi bio imati malo akcije, a sredstava za marketing nema na vidiku! Prešetavanje po raznoraznim špicama time gubi smisao. A nije svakome Bog dao stila da i odrpan izgleda chick.
Filter je čudo
Čari interneta i društvenih mreža su bezgranične. Mislim kako je internet najbolja stvar izmišljena za golicanje mašte, još od doba prvoga tiskarskoga stroja, koji nam je podario, između ostaloga, i ljubiće sa svim mogućim i nemogućim sretnim završecima i prinčevima. U današnje vrijeme moderne su one knjige zbog kojih patite i divite se zločestim dečkima koji će te – tu i tamo – zavezati za ormar i podariti orgazme od kojih se i zemlja trese. Internet je bolji od romantičnih knjiga koje su nas odgojile. Brzo se razočaramo jer je naš prosječan muškarac, po definiciji, neromantični kreten koji ne zna kako sa ženom. Mislim, u većini slučajeva ne zna ni kako s loptom!
Dakle, na društvenim mrežama možete upotrijebiti sav mogući marketing, pa i onaj gerila, te prilično povoljno i na najbezbolniji način upoznati mnoštvo muškaraca. Na netu nema krize, jedeš koliko želiš, nema dijete i nema celulita. Samo se potrebno dodatno obrazovati, kako to volimo zvati „uložiti u sebe“, što i nije tako loše.
Photoshop, pravopis, gramatika, rječnik, instalacija poneke filter aplikacije… Sva sredstva su dopuštena. Kako su se kroz stoljeća žene pokazale glavnim manipulatoricama i spletkarošicama, nekako mislim, po prirodi stvari, muljanje na stranicama usamljenih, nježnih dušica, ne bi trebalo biti problematično. Također, insta storyji bi jednako tako, s pravim hashtagom i pravim filterom, mogli izazvati divljenje. Za nas nešto starije, ni Facebook nije loša opcija…
Dakle, ne biste trebali potrošiti previše novca na zavođenje. Potrebno je ispipavati teren, igrati se svjetlom i sjenom, biti malo dobra djevojčica, malo droljica, malo mamica. Važno se fokusirati na cilj, u ovome slučaju to bi bio kvalitetan „odnos“, po mogućnosti, na obostrano zadovoljstvo, s tendencijom opetovanja, jer ipak biste, barem izvedbom, ako ne stasom i tenom, htjeli oduševiti.
I naravno, ako je izvođač radova kvalitetan, pozvati ga ponovno, ili ga, eventualno, preporučiti prijateljici, ako nisi škrta, sitna duša. Zaista morate postati prava igračica, dopustite da vaš „duh“ izađe na vidjelo, kada su već sredstva za marketing srezana.
Izvor: She.hr