E-mail je brz, dostupan i jednostavan alat za poslovnu komunikaciju. Omogućava vam stalan pregled svih potrebnih info, te mogućnost spremanja, slanja i razvrstavanja različitih podataka. Iznimno je važno i kroz ovaj oblik komunikacije ostati profesionalan, te paziti na svaki segment emaila od naslova, do stila pisanja. Zbog toga smo i izdvojili par jednostavnih i praktičnih savjeta koji će vam olakšati komunikaciju putem emaila.
#Budite kratki i jasni
Umjesto pisanja dugih eseja, u email komunikaciji budite što kraći, jasniji i precizniji. Koristite jednostavan rječnik, kako biste imali što bolje rezultate. A ukoliko bude potrebe, uvijek možete u odgovoru na e-mail poslati više detalja i informacija o temi o kojoj pričate.
#Uvijek pazite na gramatiku, pravopis i pravilno oslovljavanje
Ne želite da e-mail koji šaljete osobi s kojom želite započeti saradnju sadrži nepravilno napisane riječi ili čak ime osobe koju kontaktirate. Uvijek dva puta provjerite sadržaj e-maila, te da e-mail pošaljete na pravu adresu.
#Svakoj komunikaciji neka prethodi detaljno istraživanje
Upoznajte se s poljem rada te poslovnim profilom osobe koju kontaktirate. To će vam pomoći odrediti ton e-maila, ali i način na koji ćete formirati svoj e-mail. Ne želite na početku e-maila napisati kako se nadate da osoba x uživa u sunčanom vremenu u Sarajevu, a zapravo živi i radi u Zagrebu.
#Personalizirajte poruku
Kako vaš e-mail ne bi izgledao kao da ga je napisao robot, uvijek personalizirajte e-mail. Započnite ga sa simpatičnim upitom i pristojnom gestom te pokažite koliko cijenite nečiji rad.
#Uvijek pokušajte dogovoriti poziv ili sastanak
Kako biste dodatno razvili vašu vezu sa osobom koju kontaktirate, pokušajte već u prvom e-mailu predložiti datum i satnicu vašeg sastanka.
Izvor: Modamo.info