Imaš superzgodnu prijateljicu koja je dobivala petice i kad nije znala, posao je našla u jednom danu, a frajeri za koje ne mari prave joj brdo usluga. Nešto je sumnjivo, zar ne?
Znači, ne čini ti se to samo… Pronašli smo čak 8 dokaza da je život bolji lijepim ljudima i to naučnih.
Ljepota nije subjektivna. Suprotno uvjerenjima, muškarci i žene se generalno slažu u pogledu toga ko je tjelesno privlačan a ko ne, bez obzira na kulturu u kojoj žive. Uživamo, dakle, pri pogledu na koga? Pojam seksepilne žene povezuje s licem visoko podignutih jagodica, punim usnama, velikim očima i tankim vratom. Nasuprot ženskom idealu ljepote kod muškaraca se se izuzetno cijeni jaka čeljust i široka brada. Uz sve to, najbitnije osobine privlačnosti su zasigurno meka koža, sjajna kosa i što simetričnije lice.
A tu ljepotu svijet jako, jako često nagrađuje. Donosimo ti povlastice privlačnih ljudi.
1. Izgledaju zdravije
Simetrija lica, koja se smatra vrhuncem ljepote, može se shvatiti kao pokazatelj dobrog zdravlja, iako ne postoji stvarna poveznica. U australskoj studiji, istraživači su uredili fotografije mladih ljudi, tako da su njihova lica bila savršeno simetrična. Općenito, simetrična verzija svakog lica, muškog i ženskog, dobila je više ocjene u pogledu zdravlja od normalne slike. Pojedinci s asimetričnim licima bili su percipirani kao nezdravi.
2. Doista i jesu zdraviji
Premda je veza između simetrije lica i stvarnog zdravlja slaba, postoje dokazi da se osobe s asimetričnim lice smatraju manje privlačnima, ali i puno osjetljivijima na bolesti kao što su paraziti. Naime, u istraživanju 17-godišnjaka, istraživači su otkrili da je profiliranost lica povezana s lošim zdravljem kod muškaraca i žena, bilo tokom djetinjstva ili adolescencije. S druge strane, uobičajenost i simetrija crta lica bila je povezana s dobrim zdravljem. Jedna je teorija da su osobine lica povezane s hromosomskim poremećajima. Sklonost prema ljudima uobičajena izgleda može se razviti kao način identificiranja partnera s dobrim genima.
3. Lakše pronalaze partnera
Muškarci traže atraktivne žene kao partnere. Dobar izgled naime, signalizira mladost, zdravlje i reproduktivnu kondiciju.
4. Inteligentniji su
Istraživači Univerziteta u Novom Meksiku ustanovili su da je opća inteligencija pozitivno povezana s simetrijom tijela, što je znak koji ukazuje na atraktivne kvalitete poput zdravlja, socijalne dominacije i bioloških svojstava povezanih s fitnesom.
5.Uvjerljiviji su
Svoj dobar izgled ljudi često iskorištavaju. Svojom seksualnom privlačnošću privlače pažnju a ponekad imaju i koristi, kako u svakodnevnom životu tako na intervjuu za posao ili traženja usluga na radnom mjestu. Atraktivni ljudi su djelimično uvjerljiviji, jer posjeduju i razvijaju ključne osobine poput inteligencije ali i društvenih vještina koji ih čine komunikativno učinkovitima. Istraživači su utvrdili da su u poređenju s neprivlačnim, privlačni ljudi puno bolji govornici pa i tako ostvaruju prednosti u poslovnom ali i privatnom svijetu.
6. Pomoć u prodaji i biznisu
U studiji na gotovo 300 holandskih reklamnih agencija, ekonomisti su otkrili da su firme s privlačnijim rukovodiocima imale veće prihode. Ukupna produktivnost i prodaja bile su veće u firmama s atraktivnim menadžerima. Dijelom zato što firme s atraktivnijim radnicima imaju prednost pri interakciji s klijenatima.
7. Prednost u politici
Prekrasni ljudi često imaju najviše uloge u politici. Studija u Finskoj je pokazala kako su uspješniji muški i ženski politički kandidati koji izgledaju bolje od svojih konkurenta. Bolja individualna ocjena ljepote bila je povezana s povećanjem od 20% u broju glasova za prosječnog nezavisnog parlamentarnog kandidata. Percipirana sposobnost i pouzdanost imala je manje utjecaja. Autori studije sugerišu da birači favoriziraju na izgled dobre kandidate jer uživaju u posmatranju, te njih time dovode u bolju situaciju.
8. Percipiraju se kao odani ljudi
Privlačne osobe su često tretirane bolje od ostatka populacije. U studiji sa Harvarda, istraživači su otkrili da nošenje šminke (koja dokazano povećava privlačnost žene) potiče ljude u njihovoj okolini da ih percipiraju kao privlačnije, odanije i srdačnije.
Izvor: Miss7