Osnovan 1984. godine, TFWA je do danas postao najveći svjetski tax free i travel retail sajam, koji je posebno uzbudljiv beauty brendovima okupljenima ondje. Sajam se tradicionalno svake godine održava u Cannesu i s razlogom se smatra najvećim sajmom kozmetike u svijetu, no osim renomiranih kozmetičkih imena, tu su još i proizvođači satova, naočala, čokolada i likera.
TFWA je održan i ove godine, u prvoj sedmici listopada. Posebno velik interes na TFWA sajmu izazvali su pravi beauty magnati – Chanel, La Prairie, Guerlain i diego dalla palma, a Cannes je tih živio u posebno užurbanom ritmu, ispunjenom sastancima, no isto tako obilježenom lijepim vremenom, francuskom hranom i uvijek idiličnim pogledima na plažu.
Zanimljivo je da je cijeli jedan sprat sajma posvećen L’Orealu, a s istog se pruža impresivan pogled na boulevard Croisette na kojem su svi poznati butici: Chanel, Dior, Louis Vuitton i Hermes. Neki beauty brendovi čak i nisu na sajmu, već za vrijeme njegova održavanja imaju zakupljene salone u okolnim hotelima, poput hotela Majestic, koji je točno preko puta sajma i ujedno najpopularniji. Majestic je omiljeno mjesto za sastanke nakon sajma i upravo se ondje često sklapaju poslovi, ali i održavaju partyji. Jednu zabavu u Majesticu ove je godine organizirao brend diego dalla palma, koji je u sklopu njega predstavio svoj novi proizvod – Golden Oil.
Osim u hotelima, brendovi poslove dogovaraju i na jahtama koje su usidrene odmah pored sajma, a to je ove godine učinio i Sisley, koji je svoje goste primao baš na jahti.
Na sajmu se moguće upoznati i s vlasnicima i parfumerima poznatih niche parfumerija. Primjera radi, vlasnik Histoires de Parfums (poznatog niche branda) ima kuću u Cannesu, koja je sasvim blizu sajma. U njoj se mogu razgledati parfemi, a s vlasnikom brenda moguće je popiti kafu i sudjelovati u kreiranju novog mirisa.
Izvor: Journal.hr