Ženski rokovnik za 2018. prvi je rokovnik u svijetu čija će naslovnica “oživjeti” pomoću AR tehnologije proširene stvarnosti!
Najprodavaniji planer u regiji, prvi koji je davne 2008. godine kreiran samo i isključivo za žene s rubrikama kao što su „PMS kalendar“ ili shopping lista, s inspirirajućim citatima i šarenim, veselim naslovnicama, ove godine obilježava prvih 10 godina postojanja.
Protekle godine obilježile su saradnje s najpoznatijom hrvatskom modnom dizajnericom Aleksandrom Dojčinović i najvećom od svih zvijezda u regiji, Severinom. Tim Ženskog rokovnika posebno je ponosan na saradnju s mladim kreativcima 2015. godine, a možda najposebnija je ona s udružejem Sve za nju jer je tokom cijele 2016. godine naglašavano da svaka žena prvenstveno mora voljeti sebe i voditi brigu o vlastitom zdravlju. Rokovnik za 2017. godinu kreirao je veliki ženski tim predvođen divnim Frajlama i Ingrid Divković koje su sve korisnice podsjećale da „Žena ženi nije vuk!“.
Obilježavajući ovaj jubilej, Ženski rokovnik za 2018. godinu predstavlja najljepšu i najvažniju saradnju do sada. Od prve godine svoga postojanja, prvi put ove godine, rokovnik nije kreiran i osmišljen od strane kreativnog tima.
Rokovnik za 2018. godinu kreirale su njegove korisnice! Više od 500 žena ispisalo je predivne, inspirativne poruke, riječi koje bi uputile svojim prijateljicama i koje su otisnute na stranicama rokovnika. 5.000 korisnica glasalo je u anketi za najljepšu naslovnicu i prema njihovim glasovima, osmišljen je redizajn naslovnica proteklih godina. Upravo zato jer je osmišljen i dizajniran prema željama najvjernijih korisnica, svih onih kojima je dnevno planiranje nezamislivo bez ovog planera, ova saradnja je prema riječima osnivačice i vlasnice brenda, naše SUPER ŽENE Dunje Tadić, najvažnija je i najemotivnija te je samo način da se zahvali za vjernost i odanost.
Svjesni vremena u kojem živimo i brzih promjena, tim Ženskog rokovnika svojim korisnicama ove godine nudi nešto sasvim novo. Ženski rokovnik za 2018. godinu prvi je rokovnik u svijetu čija će naslovnica uz pomoć golivecarda “oživjeti” pomoću AR tehnologije proširene stvarnosti. Kako bi naslovnica oživjela potrebno je preuzeti besplatnu mobilnu aplikaciju golivecard putem Apple Storea ili Google Play Storea i pomoću aplikacije skenirati QR kod koji se nalazi na naslovnici, te potom skenirati naslovnicu koja će “oživjeti” s ekskluzivnim AR videom. Video će se mijenjati 2 puta mjesečno i korisnicama Ženskog rokovnika tokom 2018. godine donositi ekskluzivne promotivne poruke razvijene u saradnji s partnerima Ženskog rokovnika.
Ženski rokovnik prepoznatljiv je po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima kao što su malo ogledalo, stranice za bojenje, gumice za olovku, hemijska olovka te niz rubrika koje olakšavaju svakodnevnu organizaciju. Ženski rokovnik u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen je kao domaći brend koji je osim na hrvatskom tržištu dostupan u Bosni i Hercegovini i Srbiji.
Od 07. novembra Ženski rokovnik dostupan je putem web-shopa, te na sajmu knjiga Interliber u Zagrebu od 07. do 12. novembra.
Ženski rokovnik nije još samo jedan planer, ovo je rokovnik sa srcem koji će vas osvojiti i koji ćete zavoljeti na prvu! U nastavku pogledajte 10 novih naslovnica Ženskog rokovnika za 2018. godinu…
Izvor: Jolie.hr