Što god mi mislili o svojim radnim sposobnostima, nered u uredu ili na radnom stolu negativno utječe na našu produktivnost. U nastavku vam zato donosimo nekoliko savjeta kako urediti radni prostor da biste bili brži, efikasniji i produktivniji tijekom radnog dana.
Pospremite nered
Rješavanje nereda je prvi korak do urednog radnog prostora. Bacite sve što vam ne treba, očistite radnu plohu i na njoj ostavite samo ono što vam doista treba tijekom radnog dana. Ako imate problem da baš svaki dan zatrpate stol novim papirima, faskiclima ili nekim drugim priborom koji korisite za rad, u svakom danu isplanirajte pauzu od 10 minuta u kojoj ćete očistiti taj nered. Neka to bude ili na početku ili na kraju radnog vremena kako biste svaki dan započeli rad u čistom radnom prostoru.
Nabavite detalje za radni stol
Na radnom ćete stolu uvijek imati nered ako ne nabavite prikladnu ladicu ili žičani stalak u koji možete spremati papire i ostali pribor koji koristite. Danas čak i high street trgovine nude takvu opremu za radne stolove u trendi bojama i po pristupačnim cijenama pa stol možete urediti brzo i jednostavno, a pritom se i zabaviti. Tako ćete uvijek znati gdje vam što stoji i puno se lakše organizirati.
Ne zaboravite na planer
I kod planera je ključno da u njega ne zapisujete baš sve što vam padne napamet. Zato pazite da je i on uvijek organiziran kako biste se lakše snašli među poslovnim i privatnim obavezama koje ondje upisujete. Tako ćete se lakše organizirati i biti puno produktivniji tijekom radnog dana.