Čak i vaši prijatelji koji su potpuno opsjednuti jeansom, teško mogu doći do farmerki japanskih brendova koji su drugačiji od svega što ste vidjeli i priča su za sebe.
Ovi brendovi uspijevaju da ostanu van radara, ali modni sladokusci jako dobro znaju zašto je japanski denim toliko na cijeni. Gomile blogova se bave pohabanim džinsom i terminima kao što su “likehoneycomb” i “zigzag”. Svaki detalj je osmišljen do perfekcije, od peglanih ivica do boja šavova.
Kada neko odluči da investira u japanski jeans (jer cijene su mu astronomske), trebalo bi da zna na šta troši svoj novac.
Pedesetih godina prošlog vijeka Japanci su se sreli s jeansom i od tada su postali vodeća svjetska sila u proizvodnji. Toliko je dobar zahvaljujući vintage fabrikama, posebnim materijalima, obradi i vještini denim-majstora.
Momotaro’s G001-T Gold Label džins je u samom vrhu. Njihov komad košta oko 2.000 dolara, izrađen je ručno i bojen prirodnim mastilom koje se pravi od biljke “indigofera tinctoria”.
Njihov jeans je drugačiji od onog na koji ste navikli i ne svijetli vremenom jer boja prodire u srce materijala. Zapravo, što je stariji sve je tamniji. Farmerke imaju i vez i to ručni, a na svakom metru materijala se radi oko osam sati. Kada su farmerke završene, peru se u morskoj vodi. Par Momotaro farmerki se pravi i po godinu dana.
Ovo su još neki denim japanski brendovi koji su cijenjeni među modnom elitom: Kapital, Studio D'Artisan, The Flat Head, 45RPM,
Izvor: Noizz.rs