Biti različit u modnom svijetu znači biti stavljen po strani, ali to nije bio slučaj sa manekenkom koja je ostvarila veliki uspjeh uprkos tome što se umnogome ističe dok šeta po pisti.
Diandra Forest je djevojka koja ima albinizam, a kozmetička kompanija Wet n Wild ju je angažovala u svojoj novoj marketinškoj kampanji. Ona je tako postala prva osoba sa albinizmom koja je postala zaštitno lice jednog velikog beauty brenda.
Albinizam je genetsko stanje koje pogađa jednu od 18.000 do 20.000 osoba u SAD, navodi Nacionalna organizacija za albinizam i hipopigmentaciju. Mnogi od njih teško pronalaze odgovarajuću nijansu šminke.
– Uvijek se pitam hoće li neki kozmetički brend imati moju nijansu, hoće li ona izgledati kako treba? Uvijek moram da ih miksujem jer je svaka ili previše tamna ili previše svijetla – rekla je Diandra.
Ona je već imala priliku da šeta modnom pistom na New York Fashion Weeku, a krasila je i naslovnicu časopisa Ebony.
Osim činjenice da je riječ o ogromnom koraku naprijed prema sveobuhvatnosti u industriji ljepote, vjest je uzbudljiva i zbog nivoa dostupnosti marke Wet n Wild. Proizvodi se prodaju po cijenama nižim od 10 dolara i dostupni su u većini svjetskih parfimerija.
Diandra je za Huffington Post izjavila da je njen cilj da industrija lepote bude više inkluzivna.
– Biti deo Wet n Wild kampanje zaista je ostvarenje sna. Moja misija je da se redifinišu standardi lepote i podigne svijest o albinizmu. Biti zaštitno lice tako velike marke znači da ljepota konačno nema granica – kazala je Forest.
Izvor: noizz.rs