Seksi fotografije u kupaćem kostimu iza kojih se kriju poremećaji u prehrani i depresija, te glamurozne fotke sa tuluma gdje se ne naziru problemi s alkoholom – to su tek dva od brojnih primjera koja nam trebaju biti pred očima kad se na društvenim mrežama divimo našim Insta-ikonama ili Facebook-uzorima.
Istraživanje društvenih medija Najnovije istraživanje pokazalo je da društveni mediji nemaju previše veze sa stvarnošću. Znanstvenici su u okviru istraživanja otkrili da kod parova koji stalno stavljaju zajedničke fotografije „sretne veze“, stvarnost zapravo izgleda prilično drugačije.
Autori istraživanja objašnjavaju da parovi koji su sretni u vezi općenito nemaju potrebu dokazivati se, te nemaju osjećaj da je nužno podijeliti svoje intimne trenutke sa sveopćom javnosti. Smatraju kako je konstantno postanje parova „…poput dokazivanja, potvrđivanja, da je sve OK (…). Parovi, čija je veza često u krizi, ili gdje jedan ima osjećaj da je manje voljen, puno je češće objavljivao dokaze ljubavi na društvenim medijima“, objašnjavaju voditelji istraživanja „Can You Tell That I'm in a Relationship? Attachment and Relationship Visibility on Facebook“.
https://www.instagram.com/p/BYTx7aiABrw/?taken-by=itsnavyordierih
Saaasvim mirno… Naravno, to ne znači da je vaša veza ugrožena ili loša jer rado stavljaš fotke s dragim na Fejs i ponosno ga prezentiraš frendicama. Međutim, istraživanje je potaknulo na razmišljanje – ZAŠTO i u kojem trenutku imamo snažnu potrebu pokazati drugima da je sve super u našoj vezi? Jer sada nije baš sve savršeno? Jer nismo sto posto sigurni je li općenito sve savršeno? Ili zato jer uopće nismo sigurni jesmo li jedno za drugo i ima li veza smisla? Kako god, ovo je istraživanje dobar podsjetnik kako društveni mediji najčešće nemaju nikakve veze sa stvarnošću.