U zamračenoj sportskoj hali na periferiji Pariza, zaljubljenici u modu uzdrhtali su na reviji kuće “Balensijaga”, od užasa ili ushićenja – pitanje je…
Demna Gvasalia, dizajner koji radi za ovu kuću poslao je “kroksice” u svijet. Ali, ne bilo kakve “kroksice”. U njegovoj verziji, ružne klompe postale su još grotesknije – podignute na platforme od desetak cen
timetara, ukrašene detaljima nalik na magnete za frižider, piše “Mondo“.
Kreatori su i ranije pomalo flertovali sa “kroksicama”, Kristofer Kejn ih je već nekoliko puta prilagođavao potrebama svojih kolekcija, ali nikada na ovaj način.
Saradnja sa “Balensijagom” dala je “kroksicama” sasvim novu dimenziju. Do sada, ova obuća opisivana je kao praktična, udobna, nepoderiva… Možda ove nove “kroksice” postanu i kul, ko zna. Vidjet ćemo na proljeće iduće godine, kad se pojave u prodaji.
https://youtu.be/w6cco2QtmC4