Ako pratite zbivanja u svijetu mode, zasigurno ste čuli za Evu Chen koja je napustila poziciju glavne urednice magazina Lucky kako bi postala direktorica mode u Instagramu.
Chen je poznata po svojoj “Eva Chen pozi” u kojoj se svakog jutra na putu do posla fotografira u automobilu. Ona izgleda tako da joj na stražnjem sjedalu vidimo ispružene noge s nekim stylish cipelama uz torbicu koju nosi taj dan i komad voća koji je ponijela za užinu.
Chen je beskrajno šarmantna, duhovita i ima odličan stil, a s obzirom da bolje od ikoga u svijetu razumije kako kvalitetno voditi modni Instagram profil, s britanskim Elleom je podijelila pet savjeta kako unaprijediti svoj profil.
Pronađite svoj glas
“Kad ljudi na Instagramu imaju svoj glas, izraženu osobnost ili dobar smisao za humor, to se doista ističe,” rekla je Chen. Pod tim ne misli da cijeli dan trebate nasmijavati svoju publiku, već da budete iskreni i pokažete svoju pravu osobnost, izrazite ono što volite i držite se toga.
Ne težite savršenstvu
Savršenstvno na Instagramu je prošlost. Od pojave Insta Storyja prestali smo paziti na savršeno izrežirane fotografije i važnije nam je da naše objave imaju nešto u sebi. “Kad fotografija ili video imaju dušu onda će se i više klikati”, kaže Eva Chen. “Ljudi žele osjetiti takvu dublju povezanost s osobom koju prate.”
Postavite vlastite granice
“Svako sam određuje koliko želi objavljivati. Trendseterice poput Chiare Ferragni objavljuju svaku svoju odjevnu kombinaciju. To je vrlo lično (…) I ja često objavljujem svoju djecu jer su tako velik dio mog života i bilo bi mi čudno da ih isključim iz toga. Ja sam sretna kad mogu podijeliti taj dio svog života s ljudima koji me prate, ali svako treba postaviti granice za sebe”, kaže Eva Chen.
Ne razmišljajte previše
Chen smatra da svako treba objavljivati ono što želi i kada to želi, a ne čekati savršen trenutak ili paziti kako će posložiti fotografije na svom profilu.
“Ljudi vole gledati svijet kroz vaše oči. Bivši Givenchyjev dizajner Riccardo Tisci to sjajno radi. Uvijek direktno objavljuje fotografije s mjesta gdje se nalazi.”
Takav način objavljivanja stvara dublju povezanost između vas i vaše publike.
Budite iskreni
Ovo pravilo je Chen ponovila nekoliko puta. Ključno je biti iskren prema svojoj publici, a još važnije ako sarađujete s klijentima kojima je takva transparentnost vrlo važna. Jednostavno ne analizirajte svaku sitnicu previše, budite prirodni i publika će to cijeniti.
Izvor: Elle.hr