Politički, kontraverzno, genijalno i ko zna kako još ćemo opisivati novu kampanju Heineken-a #OpenYourWorld. Ono što je sigurno je da niko neće ostati ravnodušan nakon 4 minute i 25 sekundi zanimljivih, iskrenih i nadasve svakodnevnih priča. Mađioničari iz Henekena ponovo su oduševili svijet socijalnim eksperimentom i pokazali kako i marketing ima drugu stranu te može biti iskorišten za promociju pozitivnih vrijednosti, aktuelnih izazova čovječanstva i negativnosti koja nas koči.
Dva totalna stranca, suprotnih uvjerenja, susreću se po prvi put. Ne znaju ništa o drugom ili šta će eksperiment uključiti.
Hoće li oni dokazati da je više toga što nas ujedinjuje nego što nas dijeli?
Cijela kampanja je i svojevrsno partnerstvo sa Human Librari ™, svjetskim pokretom za društvene promjene. The Human Librari ™ je jedinstvena neprofitna organizacija koja nastoji da izazove stereotipe pokretanjem događaja u kojima možete razgovarati sa stvarnim ljudima sa izuzetnim iskustvima.
Svaka osoba ili “knjiga” u biblioteci može se “ugasiti” za razgovore koji imaju za cilj da razbiju barijere i izazovu socijalne predrasude. Zajedno pozivaju na priču uz pivo u Heineken pub-u.
Za više informacija o kampanji: https://www.heineken.com/gb/open-your-world