Prodaja ružičastih ruževa nadmašila je dosad najprodavaniju crvenu, objavila je marketinška kompanija za istraživanje tržišta NPD Group. Tako se omiljena boja milenijske generacije prelila i na usne.
“Ružičasta ima više duha i manje je ozbiljna od crvene”, rekao je Troy Surratt, make-up umjetnik i pokretač linije Surratt Beauty .
“Roza je razigrana, zavodnička i ujedno djevojačka pa je zato zabavna, dostupna i manje zastrašujuća od crvene koja tradicionalno znači zrelost, glamur i svraćanje pozornosti na sebe”, objasnio je Troy.
Amal Clooney nosi je kad ide na posao, Rihanna voli mat roza ruž, a glumica i pjevačica Janelle Monáe neonski gloss. Nosi se i na crvenom tepihu pa tako Cate Blanchett bira neutralne nijanse ružičaste i za glamurozna događanja. Olivia Wilde i Solange uparile su roza ruž sa žutim outfitom, a Emily Blunt sa zelenim naušnicama. Ružičasto je usne obojila čak i Gwen Stefani, poznata kao ultimativna obožavateljica crvenog ruža. Kad su iz kozmetičke kuće M.A.C okupili beauty influencerice da stvore ruž iz snova, izbor je pao na ružičastu sličnu onoj boji lososa. Kylie Jenner iz klana Kardashian, koja je izgradila carstvo na ruževima, kao prvu boju izbacila je Candy K – toplu nijansu ružičaste.
Roza nijansa ima najširi spektar, od jarkih tonova preko fuksije do nježnih pastelnih tonova pa svatko može pronaći što mu odgovara. Pravilo je kao kod crvenog ruža – prvo utvrdite jeste li topao ili hladan tip. Obično su osobe svijetle puti s plavičastim venama tzv. hladni tipovi i njima pristaju tonovi s odsjajem koji vuče na ljubičasto i plavo. Oni koji imaju zelenkaste vene imaju i topao tip kože pa im više odgovaraju tonovi koji vuku na narančastu. No danas je sve dopušteno. Primjerice, holivudska ljepotica Lupita Nyong’o ima tamnu kožu, ali nosi hladan roza ruž i fantastično joj pristaje. Taylor Swift je, pak, kombinirala plavo na očima i boju lubenice na usnama. Ljeto je idealno vrijeme za eksperimentiranje.
Izvor: ljepotaizdravlje.hr