Nakon parfema, it-torbi, kofrea, satova i patika, čini se kako tržište luksuza ima novu omiljenu igračku – bicikl.
Trgovanje luksuzom danas se uglavnom svodi na razvijanje novih poslastica i skupih statusnih simbola koji će privući imućne i one koji se takvima žele prikazati. A uzme li se u obzir sve veća popularnost sporta, bicikli se nameću kao idealan proizvod za one koji se svojim bogatstvom vole razmetati i na sportskim terenima.
Zbog toga ne čudi što je za ovaj segment interes pokazalo nekoliko zvučnih imena iz modne industrije. Pionir među njima, Hermès je svoju kolekciju ručno izrađenih modela po cijeni od čak 13.000 dolara predstavio 2013. godine, a uz Hermès, vlastite inačice bicikala predstavili su Chanel, Fendi, Gucci, pa čak i Dolce & Gabbana, čiji se model s uzorkom leoparda prodavao po cijeni od 2.500 dolara, a sada slične namjere otkrivaju i iz LVMH konglomerata.
Izgleda da je došlo vrijeme da umjesto dizajnerske torbice kao ključni modni detalj odaberete stylish bicikl!
Izvor: Cosmopolitan.hr