U znak podrške protiv raka dojke, Lindex u oktobru predstavlja svoju novu kolekciju od koje će 10% od prodajne cijene biti donirano za podršku u borbi protiv ove zloćudne bolesti.
U prethodnim godinama, Lindex je surađivao sa internacionalnim dizajnerima, kao što su Missoni, Matthew Williamson i Jean Paul Gaultier. Ove godine Lindexov tim je odgovoran za dizajn kolekcije, koja nosi naziv Pink Collection.
“Pozvali smo naše dizajnere da naprave ovogodišnju kolekciju i rezultat toga je Pink Collection – moderna, ženstvena i konceptualno jaka kolekcija pažljivo biranih odjevnih predmeta i modnih dodataka u uzbudljivoj paleti boja. Fantastičan je osjećaj ove godine doprinijeti borbi protiv raka dojke sa našim vlastitim dizajnima”, kaže Annika Hedin, šef dizajna Lindexa.
Pink kolekcija sadrži 19 odjevnih predmeta i modnih dodataka od mekanih, pletenih i istkanih materijala u esencijalnim jesenjim bojama, od bordo do svijetlopink boje. Kolekcija također sadrži Pink narukvicu, od koje će sav profit biti doniran za podršku u borbi protiv raka. Narukvica, napravljena od kože i metala, proizvedena je u Švedskoj sa ekološki prihvatljivim postupkom obrade kože.
Četrnaestu godinu zaredom, a šestu u BiH, Lindex podržava borbu protiv raka, a ove godine 10% od ukupne prodaje Pink kolekcije i sav profit od narukvica će se donirati Klinici za onkologiju, hematologiju i radioterapiju u Tuzli.
Lindex Pink kolekcija će biti dostupna u prodaji u svim Lindex prodavnicama u BiH od 17.10.2016.