Oprah Winfrey jedna je od najuspješnijih i najpoznatijih žena u showbusinessu. Poznata je i zbog humanitarnog rada, darežljivosti i probitačnog poslovnog duha. U biznis je krenula od nule, a postala je jedna od najutjecajnijih žena zbog čega je mnogima inspiracija.
Nakon što je 1999. godine dobila otkaz u Baltimore WJZ-TV-u gdje je radila kao reporterka, jer je njen šef smatrao da je nesposobna da radi televizijske vijesti, bila je shrvana, ali nije odustala. Dobila je posao u talk showu koji je nosio njeno ime „Oprah Winfrey Show“ i uspješno je odradila 25 sezona koje su bile prikazivane diljem svijeta i koje su gledali milioni ljudi.
1. Vjerujte svojim instinktima
Oprah je poznata po tome što vjeruje u svoje instinkte koji su joj pomogli da postane uspješna. Kod poslovnih odluka obratite pažnju na njih, jer i najmanji komadić oklijevanja bi potencijalno mogao zaustaviti donošenje loših odluka, koje bi mogle utjecati na vaš biznis. Kao što Oprah kaže „Slijedite svoje instinkte. To je mjesto iskrene mudrosti“.
2. Dobro zaštitite svoj brand
Zaštitite svoj brand kako biste ga mogli kontrolisati od zloupotrebe i krađe naziva firme, loga i zaštitnog znaka. Oprah je neumorno radila na tome da zaštiti svoj jedinstven naziv. Zaštitila je svoj brand, zaštitni znak svih njenih firmi i podružnica, a pravni tim provjerava sve koji krše zakon i koriste njen zaštitni znak.
3. Cijenite svoje fanove
Iznenadite svoje kupce ponekad nekim malim znakom pažnje, u obliku kupona, popusta, poklona… Na taj način možete osigurati veću lojalnost. Emisija „Oprah Winfrey Show“ bila je poznata i po „Oprah’s Favorite Things“ u kojima su gledatelji ispod svojih sjedala mogli naći besplatne poklone. Učinak toga bio je dvostruki, osim izvanredne promocije proizvoda, Oprah se povezala sa svojom publikom na nezaboravan način.
Izvor: womeninadria.com