Ne događa se često da 32-godišnjakinja sa Daunovim sindromom postane zaštitno lice jedne kozmetičke kuće. Ali Katie Meade ruši sve barijere. Ova bivša Paraolimpijka je postala model Fearless kampanje kompanije Beauty&Oin-Ups za njihovu liniju za obnavljanje kose.
“Naš brend slavi osnaživanje žena i prikazuje pin-up iz 1935. godine i prenosi tu poruku u savremeno doba”, kažu predstavnici kompanije. “Zato smo, kada smo lansirali proizvod, na umu imali sljedeću tradicionalnu generaciju pin-up djevojka, međutim, kada smo smislili ime kampanje Fearless (Neustrašiva), odmah smo pomislili na Katie jer je ona upravo takva – neustrašiva. Zabavna je, sigurna u sebe i zaista uzbuđena što je postala naš ambasador”, dodaje Kenny Kahn, predsjednica kompanije Beauty&Pin-Ups.
Katie nije prva manekenka sa Daunovim sindromom koja je postala zaštitno lice neke kozmetičke kuće. Prošle godine Madeline Stuart je udružila snage sa brendom GlossGirl, a sve ovo je dokaz da je kozmetička industrija spremna da prihvati i drugačije modele. Jedva čekamo da vidimo ove nevjerovatne djevojke i njihova divna lica na posterima i u reklama jer su inspiracija svima.
Izvor: savrsena.com