Američki supermodel Karlie Kloss, već godinama jedno od najtraženijih lica (i tijela) u svijetu mode, prema pariškom Vogueu i jedna od 30 najznačajnijih manekenki novog tisućljeća, zablistala je kao zaštitno lice nove kolekcije poznatog (i obožavanog) high-street branda Topshop.
U kampanji za proljeće/ljeto 2016., koju fotografski potpisuje Tyrone Lebon uz styling Kate Phelan, 23-godišnja ljepotica iz hladnog Chicaga nosi ključne komade iz nove kolekcije, od prekrasnih bijelih haljina do retro traperica visokog struka i bajkerskih kožnih jakni, koje će opet biti must-have.
“Oduvijek sam inspirisana moćnim ženama. I kada je u pitanju modna industrija, njene mnoge značajne stranice ispisale su upravo žene. Odrasla sam u kući punoj žena koje su tako jedinstvene i neovisne”, izjavila je vječno ženstvena Karlie, kojoj su samosvjesne žene sa stavom vječna inspiracija.
Upravo njima i jeste namijenjena nova kolekcija branda Topshop, čije najbolje “plodove” možete škicnuti u galeriji fotografija.
(Izvor: m.cromoda.com)