Kada je Deka Aitkenhed (Decca Aitkenhead) upoznala Madonu (Madonna) u junu prošle godine tokom intervjua za časopis Vog (Vogue) nije znala koju verziju ove pop ikone će imati priliku da upozna, a besprijekorna fasada njene vile u centralnom Londonu nije ni sama odavala previše.
Kraljica inovacija, pjevačica, glumica, plesačica, režiserka, aktivistkinja, autorka i filantrop – ona je sve to i mnogo više.
Bila je spiritualista i proučavala kabalu, jedno vrijeme je bila prava pankerka, a onda je u jednom periodu postala prava engleska dama. Igrala je Evitu Peron (Evita Perón) kao i Merlin Monro (Marilyn Monroe) na velikom platnu. Čak i sada, kada ima 60 godina i nakon 14 studijskih albuma (od koji posljednji izlazi 14. juna), njena karijera i dalje se čini kao bitka.
„Ljudi su stalno pokušavali da me ušutkaju iz jednog ili drugog razloga, bilo zbog toga što nisam bila dovoljno lijepa, nisam dovoljno dobro pjevala, nisam dovoljno talentovana, nisam se dovoljno dobro udala, a sada i zbog toga što očito nisam više dovoljno mlada“, ispričala je tokom intervjua. „Kao da javnost samo traži neku kuku za koju će me okačiti. Sada se najviše borim protiv predrasuda na osnovu mojih godina, kao da me se kažnjava što sam napunila 60 godina“.
Motiviše je pomisao da možda otvara put drugim ženama koje će doći poslije nje, ali Madonina briga prema nasljedstvu koje ostavlja mlađim generacijama ostaje u sjenci tračeva koji su je pratili tokom cijele karijere.
„Ljude strašno uzbuđuje pomisao na to da mogu ocrniti mene ili Lejdi Gagu (Lady Gaga) i gledati nas kao neprijatelje, a mi u stvari nikada nismo bile neprijatelji“, ispričala je o tendenciji javnosti da stalno suprostavljaju žene jedne protiv drugih.
Uzimajući to u obzir, Madona nije imala osjećaj da je žene pretjerano podupiru tokom karijere. Zahvalna je za sve one umjetnike koji su naporno radili i izašli izvan svih klasičnih okvira prije nje, poput Fride Kalo (Frida Kahlo).
„Ja nemam uzore koji su još živi“, dodala je. „To je zato što niko ne radi ono što ja radim, a to je pomalo zastrašujuće. Kada pogledam unazad na istoriju, mogu izdvojiti neke žene za koje mislim da su bile stvarno sjajne i hrabre, poput onih koje su se borile za prava žena kao što je Anđela Dejvis (Angela Davis), ali one nisu imale djece. Iako sam samohrana majke šestero djece, ja sam i dalje kreativna, radim kao umjetnica, a i politički sam aktivna. Rijetko ko je u mojoj poziciji“.
Kada se porodica širi, većina roditelja se malo opusti i olabavi sa pravilima, ali Madona kaže da sada osjeća potrebu da zaštiti svoju djecu više nego ikada ranije. Još uvijek ne dozvoljava 13-godišnjem sinu Dejvidu (David) da ima telefon. „Držaću se tih pravila što je duže moguće, zato što sam pogriješila sa drugom djecom i dala im telefon prerano. To je na neki način uništilo moju vezu sa njima. Nije u potpunosti, naravno, ali telefoni su postali veoma veliki djelovi njihovih života. Postali su previše opsjednuti svim slikama koje su pronalazili na internetu i počeli su se porediti sa drugim ljudima što je jako loše za samorazvoj.“
Svoju radnu etiku najviše primjećuje kod Dejvida koji, prema njenim riječima, ima u sebi dosta fokusa i odlučnosti.
„Prilično sam sigurna da je to dobio od mene. Sa njim imam najviše sličnosti. Imam osjećaj da me shvata i da on ima najviše mog DNK u sebi od moje ostale djece. Vidjećemo šta će biti, još uvijek je rano bilo šta reći.“
Njena kćerka Lola je, tvrdi, izuzetno talentovana.
„Zelena sam od zavisti zato što je tako nevjerovatna u bilo čemu čega se dohvati. Nevjerovatna je plesačica i glumica, prelijepo svira klavir, mnogo je talentovanija od mene. Ipak, ona nije toliko motivisana kao što sam ja bila i imam osjećaj da je previše pod uticajem društvenih mreža. Misli da će joj ljudi dati prilike zato što je moja kćerka, kao što je npr. slučaj sa Zoi Krevic (Zoë Kravitz), kćerkom Lenija Krevica (Lenny Kravitz). Da li će imati istu motivaciju i želju kao ja da to sve prevlada? Vrijeme će pokazati.“
Izvor: vogue.co.uk