Evo u kojim slučajevima je dobro istaći svoj uspjeh, jer na taj način možemo da pomognemo drugima da urade iste, dobre stvari.
Da li ste skloni da umanjujete svoj uspjeh? Ne dijelite svoje pobjede i ideje sa drugima jer mislite da oni to ne bi shvatili? Takvi postupci smanjuju vaš elan, samopouzdanje i zaustavljaju vaš hod ka uspjehu.
Pokažite svoj uspjeh bez stida i budite primjer drugima. Za ove stvari se ne treba izvinjavati, savjetuje Addicted2success:
1. Za to što ste ono što jeste
Uvijek budite ono što jeste jer ukoliko ne nanosite štetu drugima, to je najveći dar koji imate u životu. To je poklon koji vas čini jedinstvenim. Ukoliko ste problem nekom u okruženju, nađite novo okruženje u kojem će vaš karakter pokazati koliki je potencijal.
2. Za svoj uspjeh
Određeni periodi u životu događaju se zbog nas i predstavljaju “naših 5 minuta”. U tim trenucima nam sve ide od ruke i tada zračimo posebnom harizmom uspjeha. Tada se javlja svojevrstan jaz između vas i drugih ljudi koji ostaju u sjenci vašeg uspjeha. Također, mnogi nas uče od malena da ne pričamo o našim uspjesima naglas jer se to smatra hvaljenjem, pa čak i kada su u pitanju porodica i prijatelji. Pokažite drugima svoja dostignuća bez stida kako biste im dali dobar primjer. Poštujte sopstveni naporan rad i proslavite svoje uspjehe.
3. Za svoj polet
Imate velike snove, pa vas možda neki ljudi gledaju čudno? Ne brinite, ti snovi su veliki samo zbog toga što drugi nisu u stanju da ih sanjaju. Ne izvinjavajte se za velike ideje koje će prije ili kasnije postati mapa kojom ćete se sami ili sa timom voditi na putu ka velikom ostvarenju ili projektu. Nađite i druge sanjare i provodite vrijeme sa njima međusobno se bodreći. Ne budite prosječni.
4. Za to što ste omiljeni
Ljudi se rađaju kao harizmatični lideri i ne treba da se stide ili izvinjavaju. Ljudi će često govoriti da ste u centru pažnje i da se sve vrti oko vas. Postarajte se da vaš odgovor ne bude “žao mi je, ne znam šta da kažem”. Umjesto što umanjujete svoj uspjeh naučite kako da ohrabrite druge da urade to isto.
Izvor: BIZLife