3. Guštajte u kupovini namirnica i pripremanju jela
Sat vremena provedite u kupovini namirnica, pospremite ih kad dođete kući, provedite dva sata pripremajući fini ručak/večeru, postavite stol i servirajte hranu – i izgubili ste čak 640 kalorija.

4. Jedite manje tjestenine

Porcija tjestenine trebala bi biti veličine šake, a obično se servira u dva, tri ili čak četiri puta većim porcijama te može imati i do hiljadu kalorija.

5. Ostavite lonce na šporetu

Lonce, tave i posude s hranom ne stavljajte na stol za kojim jedete jer će vas ‘mamiti’ da uzmete repete. Stavite hranu na tanjire te ostavite sve posude na šporetu.

6. Jedite iz manjih tanjira
Jedete li iz manjih tanjira pojest ćete 20 do 25 posto manje hrane, odnosno do 500 kalorija manje, a osjećat ćete se jednako sitima.

7. Izbjegavajte orašasto voće
Orašasti plodovi sadrže masnoće zdrave za srce, ali i dosta kalorija. Naprimjer, u šaci na ulju prženih orašastih plodova može se kriti i do 180 kalorija. Ne možete li im odoljeti jedite pistaccie. Dvije šake pistaccia imaju oko 160 kalorija, a jedenje će usporiti skidanje ljuski.

8. Ne jedite ispred TV-a

Jedete li dok gledate TV možete pojesti i do 300 kalorija više. Jedite za stolom te sat vremena gledanja TV-a zamijenite šetnjom. Tako ćete unijeti oko 530 kalorija manje.

9. Ograničite broj gostiju
Prema nekim studijama, jedete li u društvu sedam ili više ljudi možete pojesti i do 90 posto više! To je kao da pojede dvostruki obrok. Zato pozovite u goste manje ljudi i pojest ćete 500 ili više kalorija manje.

10. Ostavite nešto na tanjiru
Oko 25 posto hrane koja vam je na tanjiru ostavite za sutrašnji ručak. Ako obično svaki dan unesete dvije hiljade kalorija ili više na ovaj način unijet ćete 500 kalorija manje.

11. Izbjegavajte kokice u kinu
Velika porcija kokica začinjenih maslacem kakve kupujemo u kinu može sadržavati i do hiljadu kalorija. “Prošvercajte” u kino nemasne kokice koje ste napravili kod kuće i unijet ćete i do 700 kalorija manje.

12. Ne gladujte nego jedite
Gladovanjem se ne mršavi (zdravo) i zato se zasitite hranom bogatom vodom i vlaknima – voćem, povrćem i mahunarkama.

13. Naspavajte se 
Ljudi koji dnevno spavaju oko pet i po sati jedu više, dokazalo je istraživanje. Spavate li između sedam i osam sati dnevno možete unijeti i do 1000 kalorija manje.

Izvor: Zadovoljna.hr