Kako biste se uspješno othrvali nedostatku energije posegnite za nekim od 10 jednostavnih načina koji će razbuditi vaš organizam i dati mu nužan elan.

Tokom dana svakome od nas energija nerijetko pada na vrlo nizak nivo, što zbog rada, što zbog umora i neispavanosti. To je najčešće trenutak kada posegnemo za novom šoljom kafe kako bismo brzo profunkcionirali. No, morate znati da kofein nije jedino rješenje za podizanje energije. U nastavku vam donosimo 10 različitih alternativa:

1. Popijte vodu umjesto kafe

Svoju jutarnju dozu kofeina zamijenite vodom. Ona će vas sačuvati od dehidracije i probudit će vaš organizam tako što će dostaviti kisik vašem organizmu.

2. Izađite na sunce

Boravak na svježem zraku i izloženost sunčevoj svjetlosti u trajanju od pola sata mogu pomoći u povećanju energije, kao i da “pomladite” duh i tijelo. Ovo se događa djelimično zbog toga što sunčeva svjetlost utječe na isti dio mozga koja kontrolira budnost.

3. Odrijemajte

Slobodno si dopustite malo drijemanja u poslijepodnevnim satima kako biste predvečer i navečer mogli završiti sve svoje obaveze. Preporučuje se 45 minuta sna ako ste jako umorni. U tom vremenu vaš će se mozak dovoljno odmoriti kako bi ponovo bio spreman za akciju.

4. Pazite šta jedete

U trenucima kad se osjećamo izmorenima, odabir hrane ili pića koja će nas pogurati uopće nije nevažna. Grickanje čipsa ili energetske pločice nisu zadovoljavajući izvor energije.

5. Budite pozitivni

Tjeskoba, depresija i bijes tijelu oduzimaju energiju, dok je radost privlači i skuplja. Usredotočite se stoga na pozitivne aspekte vašeg dana umjesto na one negativne.

6. Obogatite organizam vitaminima

Naše tijelo treba vitamine zbog niza vitalnih procesa, uključujući i one koji transformišu glukozu u energiju. Svakodnevno u tijelo unosite vitamine, kao i magnezij, koji je jedan od minerala uključen u proces pretvaranja šećera u energiju. Također, jedite hranu bogatu vitaminima, uključujući svježe voće i povrće, orahe, integralne žitarice i ribu.

7. Pokrenite se

Vjerovatno vam se čini kao zadnja stvar koja vam je potrebna kad ste umorni, no malo tjelovježbe nakon nekoliko sati sjedenja na radnom mjestu moglo bi vam koristiti. Kada osjetite da ste jako umorni i da imate malo energije, odradite kratki trening ili jednostavno prošetajte. To će u trenu razbuditi vaš organizam.

8. Sjedite uspravno

Sjedenje u pogrbljenom položaju znači brži gubitak energije iz jednostavnog razloga – pluća lakše dišu ako smo u uspravnom položaju.

9. Pripazite na osvjetljenje u prostoriji

Osvjetljenje u prostoriji može puno pomoći u podizanju energije. Prostorije s malo svjetlosti izazivaju umor i crpe više energije. LED svjetiljke puno su bolje za naše oči i s njima ćemo kasnije odustati od zadatka koji je pred nama.

10. …i na temperaturu

Svako od nas voli uživati u prostorije u kojoj boravi, no upravo ta toplina često izaziva umor i pospanost. To je zato što često toplinu povezujemo s krevetom i spavanjem. Dakle, kad sjedite u toploj sobi, vaš mozak vjerovatno će to shvatiti kao vrijeme za spavanje. Stoga nekoliko puta provjetrite prostoriju i izađite na svježi zrak.

Izvor: Elle.hr

Komentari

Komentari

Nema više članaka