Slatka 14-godišnja Amy Everett iz Australije bila je poznato lice tvrtke koja se bavi proizvodnjom šešira – Akubra. Nedavno si je oduzela život. Razlog: dugogodišnji online-mobbing!

Fotografija korisnika/ce Akubra Hats.

#stopbullyingnow

Amyni roditelji pokrenuli su nakon tragične smrti svoje kćeri kampanju protiv mržnje na Internetu u okviru koje su pozvali sve ljude koji su vršili mobbing nad njihovom kćeri na pogreb djevojčice. „Ako tako možemo pomoći i spasiti druge vrijedne živote, Dollyna smrt nije bila uzaludna…“, napisao je njen otac na Facebooku. „…kad ljudi – koji su mislili da su duhoviti te se osjećaju moćno kad vrijeđaju druge ljude – vide ovaj post, trebali bi doći (na Dollyn pogreb) i sami vidjeti što su napravili.“

 | Autor: miss

Nedavno su Amyni roditelji pokazali i crtež koji je djevojčica nacrtala nedugo prije svoje smrti. „Govori – čak i kad ti glas drhti“, napisala je mlada Australka preko svog crteža.

Prijatelji i porodica opisali su Amy kao dragu osobu koja je uvijek bila spremna pomoći te se uvijek zalagala za slabije.  „Dolly je mogla biti kći, sestra, prijateljica od svakoga od vas. Moramo osigurati da svatko tko je u sličnoj krizi ima nekoga s kim može pričati.

Budi dobar prijatelj, brini se o ljudima oko sebe“, poruka je tvrtke ‘Akubra’. Treba objaviti rat online-mobbingu Sve češće online-mobbing dovodi do psihičkih problema pa sve do samoubojstva – osobito kod mlađih osoba. Stručnjaci vide glavni problem u tome da mobbing na Internetu – za razliku, primjerice, od onog u školi – ne prestaje odlaskom kući.

Cyber-mobbing traje 24 sata dnevno i konstantno prati žrtvu. Psiholozi savjetuju roditeljima da prate aktivnosti djece na Internetu, paze na znakove, otvoreno razgovaraju o duševnom zdravlju te novim generacijama objasne što sve riječi mogu napraviti.

Komentari

Komentari