Najstariji stanovnici naše planete stvorili su odjeću kako bi se zaštitili od vremenskih nepogoda i to je njena prva  svrha ikada. Kroz stoljeća pa sve do  našeg 21. namjena odjeće više je poprimala psihološku formu. Sakriti svoju ličnost iza nje ili se ipak, razmetati kroz nju. Američka studija pokazala je da odabirom odjeće drugima šaljemo poruku o svojim skrivenim sklonostima. Dame sa dosta upadljivog nakita na taj način prikrivaju svoju nesigurnost. Pobornice farmerica i sportske odjeće ističu da im je udobnost važnija od estetike i uvijek se žele osjećati kao kod kuće, a takvu odjeću najčešće nose majke. Mlađe djevojke koje nose kratke suknje žele privući pažnju, a žene koje su zakopčane do grla ne žele prihvatiti svoju ženstvenost. Što se tiče obuće, u visokim potpeticama možemo vidjeti žene koje su jako samopouzdane. Žene koje vole isticati svoj dekolte žele poručiti da su željne pažnje i moći… Sa ovom studijom možemo se složiti ili ne u ovisnosti koliko odlučimo biti „buntovni“ te, koliko ćemo se povinovati svemu što pročitamo. Međutim, inspirativna rečenica napisana ove sedmice od jedne mlade dame kaže: ” Moda treba da odražava našu nutrinu i da bude jedna vrsta skrovišta”. Pametnom dosta!

Pogledajte ovosedmični Tuzla Street style.

ASP_3918

ASP_3922

ASP_3925

ASP_3935

ASP_3905

ASP_3908

ASP_3899

ASP_3903

ASP_3183

ASP_3166

ASP_3176

ASP_3835a ASP_3843a

ASP_3874

ASP_3891

Fotografije: Azur Salihović

Pisala: Amra Avdić

Komentari

Komentari

Nema više članaka